[quote=”bccars post=289281 userid=3438″]… .Kan het dan TE agressief zijn ?
[/quote]
Nee hoor, zeker niet als je de striping op de deuren vervangt met “bumble bee”
Ik begin toch stilaan te wennen aan het idee van een gele GT3RS. Ipv al het “overdreven” gedoe te proberen minimaliseren met een zwarte kleur, kan je ook averechts denken en het volledig omarmen. En dan zit je met geel toch goed me dunkt. Kan het dan TE agressief zijn ?
[quote=”Yellow Submarine post=289272 userid=9203″]een gele RS zou ik niet nemen, te wild. hoewel ik vorige week bij valavond in Ronse een standaard gele 992 GT3 zag staan, dat kon nog net.[/quote]
graag gedaan. ik besefte achteraf dat ik vooraf de optionele zwarte remklauwen had moeten selecteren want de rode passen niet altijd maar soit.
+1 betreffende de tribute, daar kun je niet meer over, gewoon een snoepje. een gele RS zou ik niet nemen, te wild. hoewel ik vorige week bij valavond in Ronse een standaard gele 992 GT3 zag staan, dat kon nog net. ik had moeten stoppen en een foto nemen want ik was met de Spyder…
Merci voor het kleurenpallet. ZItten een paar pareltjes tussen. Maar ik verkies zwart, geel of rood. Geel is altijd agressief, rood is evergreen. En zwart verhult een beetje de overdreven details vd auto.
Die US limited edition in het wit/groen … DAAAAAAAAAAAAAAMN … da’s af …