992 GT3

15 reacties aan het bekijken - 16 tot 30 (van in totaal 106)
    • [quote=”wing post=286761″]Is de nieuwe wagen van dj la fuente of hoe noemt ie, met een overdreven Techart setje er op, is er een beetje over hé…..
      https://topgear.nl/autonieuws/nieuwe-auto-van-dj-la-fuente-is-een-porsche-911/        :

                  

      En dan nu blijkbaar een Techart 992 Turbo 

       

      Toch “odd people” hé ,die gasten met hun Techart spoilers   en toestanden           

        Is de nieuwe wagen van dj la fuente of hoe noemt ie, met een overdreven Techart setje er op, is er een beetje over hé…..

           

          Ben al geen fan van het 992, maar hier gaan ze me ook niet mee overtuigen zenne

              rood is ook top

                 

                 

                 

                Python

                  eerste oogst filmpjes 992 GT3 touring

                    Porsche 911 GT3 Touring 2021 review – pairing the magnificent 992 GT3 experience to a more subtle audience [EVO]

                    duimen+vingers+likken

                    [url=https://www.evo.co.uk/porsche/911-gt3/204019/porsche-911-gt3-touring-2021-review-pairing-the-magnificent-992-gt3] 

                     

                     [/url]

                     

                    Porsche 911 GT3 Touring 2021 UK review [Autocar]
                    What an utterly compelling car.

                    Porsche 911 GT3 Touring review: a ten out of ten car [TopGear]

                    Porsche 911 GT3 Touring (2021) review: the understated annihilator [CAR]
                     

                       

                      GT3 touring Gentian Blue op Goodwood 

                          Dat gaat vlotjes !!!

                            De nieuwe 992 gt3 gezien vanuit het oogpunt van de achtervolger.  Mooi om bij momenten die achterkant te zien “werken”.

                              Tja Bart, als er een seconde of 17 van een Nurburg rondje afgaat met dezelfde motor, dan zijn er stappen gezet. Enkel aërodynamica lijkt me  niet zoveel tijdswinst op te leveren, toch? Die nieuwe voortrein zal wel de max zijn.

                              Wing, het is allemaal een kwestie van goesting. Een “gewone” 992 is fantastisch veelzijdig. Een GT divisie product is moeilijker om mee te leven maar o zo meeslepend. Maar inruilwaarde, daar moet je niet te veel naar kijken want als je zo redeneert mag je er niet eens mee rijden…

                              Ondertussen is ook de B prijs van de GT3 touring bevestigd: 174.639€. Met de schaars aangeklede configuratie in shark blue – uiteraard wel altijd met de full carbon kuipen – en de BIV kom je op een 200k.

                                [hide]Afgelopen weekend op Zolder een paar 992 GT3 gezien.  Eentje in Crayon met rode accenten.  Eentje in het zwart met blauwe accenten.  Ik begin ze echt mooier en mooier te vinden.  De 991.2 begint er stilaan gedateerd uit te zien naast dit monster.  Ook een paar hotlaps als passagier mogen ervaren.  Lijkt rijdynamisch toch weer een stapje vooruit, voor zover je dit van op de passagiersstoel kan beoordelen natuurlijk.
                                [/hide]

                                  [quote=”Yellow Submarine post=286004″]Basisprijs in D 170k. Laatste keer dat ik keek in B tba. Maar dezelfde prijs als de gewone GT3

                                  de sharkblau configuratie is een 180k
                                   [/quote]

                                  t budget van mijn 992 ging dus vlot over de nieuwprijs van de GT3 door de Exclusive opties, ben eens benieuwd als ik m “ooit” van de hand doe hier ook wat voor terugkrijg, want hier heb ik geen idee van…

                                15 reacties aan het bekijken - 16 tot 30 (van in totaal 106)
                                • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.