Home › Forum › Porscheforum Technisch › Watergekoelde Porsches › 991 › 992 GT3
- Dit onderwerp bevat 106 reacties, 15 deelnemers, en is laatst geüpdatet op 2 jaren geleden door deepee.
-
MakerDiscussie
-
MakerDiscussie
-
[quote=”DeePee post=285994″]
[quote=”DST post=285973″][size=85]
Eindelijk ne mooie 992 …[/size][/quote]
Er hangt zeker nog een assorti ruiten hemdje in de kleerkast DST@YS: oak green pics?[/quote]
jammer genoeg heb ik er geen gemaakt… het was namelijk een begrafenis en ik spotte de 992 na de mis. Niet echt de moment om puberaal foto’s van een auto te gaan maken.. ik dacht eerst dat de P aan een ander familielid toebehoorde. Ik neem wel eens foto’s want nu mijn geachte neef een echte P bezit kan hij en zijn eega ook deelnemen aan de liefhebberij als daar zijn: Zomersproetjes, Alkenrit…Basisprijs in D 170k. Laatste keer dat ik keek in B tba. Maar dezelfde prijs als de gewone GT3
de sharkblau configuratie is een 180k
[quote=”Yellow Submarine post=285986″]Het enige wat er aan scheelt is dat er zodanig veel Exclusive opties op gemonteerd zijn dat hij voor dat bedrag een GT3 touring had kunnen kopen.
[/quote]
in welke orde zit dan de kostprijs van zo een GT3 touring ? ik heb er totaal geen idee van….[quote=”vandamme post=285977″] kont blijft problematisch.. tis te lomp , te hoekig.. een … moet rond zijn.
[/quote]
Het kan niet altijd JLO zijn hé[quote=”DST post=285973″][size=85]
Eindelijk ne mooie 992 …[/size][/quote]
Er hangt zeker nog een assorti ruiten hemdje in de kleerkast DST@YS: oak green pics?
Opties
Shark blau
rode PORSCHE zijdelingse sticker
90 l tank
vollschalensitze
gordels shark blaugraag gedaan
Bose
Kom, kom, niet overdrijven – mijn neef waarvan ik wist dat hij met een Panameeeeeera Hybrid reed, daagde gisteren op met een Oak Green (PTS) 992 C4S. Niet verkeerd! Het enige wat er aan scheelt is dat er zodanig veel Exclusive opties op gemonteerd zijn dat hij voor dat bedrag een GT3 touring had kunnen kopen. Maar dat is uiteraard ook maar een mening. Het was een showroommodel, dus hij kon er direct over beschikken. Echt een schoon machine.
992 kont blijft problematisch.. tis te lomp , te hoekig.. een 911 moet rond zijn.
tis precies een Cylon van battlestar galacticaen die alsmaar dikkere reet vind ik nie elegant. Het is veel te ver gekomen van het originele early kontje
van voor mag ie er zijn, van achter krijg ik er maar geene kijk op…..
-1- NATUURLIJK heeft die RS variant nog zin. Want ongeacht hoe hard of hoe goed die GT3 nu is, de RS zal in alles de overtreffende trap zijn.
Zeker op gebied van aero werk gaat er vermoedelijk een ferm verschil zitten. Ophanging zal nog verstrakken, fully rosejointed, ietwat aggressievere geometrie en ga zo maar voort. Van mij mogen ze het interieur ook slopen, ik heb geen behoefte aan multimediaschermen die me afleiden van de essentie.-2- Mee eens. Er zijn auto’s die amusanter zijn voor straatgebruik dan een GT3. Die komt niet helemaal tot zijn recht op straat, tenzij je gestoorde dingen gaat doen.
De nieuwe is nu blijkbaar dermate hard afgeveerd dat zich 2 vragen opdringen:
1/ heeft een RS variant überhaupt zin? Misschien gewoon een Manthey Racing pakket aanbieden en klaar?
2/ de vleugelloze touring kan gerust een stuk minder hard zijn want die hoeft niet aan dezelfde downforce te weerstaan. Dat zou de touring leuker te rijden maken op de gewone weg, denk ik
- Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.