992 GT3

15 reacties aan het bekijken - 46 tot 60 (van in totaal 106)
    • Lekkerrrrrr ritje hoor, die gaat er wel tussenuit, sounds very nice, mooi weggetje ook!!

Ik vind die 992 GT3 zeer geslaagd : als ik één minpuntje moet aanhalen is dat er geen keuze is tussen “fondsitzanlage “of niet ( achterbank)   , net zoals bij de 991.2 T   
          Het meergewicht van de zetels achter +gordels gaat het verschil niet maken wanneer je een trackday gaat rijden ermee

[hide]Ik heb nooit veel commentaar gehad op de looks.  Ik vind hem zeer geslaagd.
            Allez, ‘t is wachten tot 20 april dus vooraleer we wat zinnige reviews krijgen.
            En ja, geluid is goed, maar niet substantieel beter dan wat ik nu heb.  Eerder het omgekeerde eigenlijk, ik heb het gevoel dat de mijne niet enkel luider maar ook aggressiever klinkt.  Dus, blood not flowing yet …
            [/hide]

Tijd dat we de bloedstroom terug op gang trekken dus.

reclame tot 1’30”
              afspelen op een degelijke stereo, luid!! Oorgasme gegarandeerd.

alle commentaar op de looks zijn bij deze futiel geworden.

Ben al wat afgekoeld inmiddels 🙂

nog eentje dan, speciaal voor bccars

Hoe meer ik die blauwe 992 GT3’s zie voorbij komen hoe mooier ik ze vind.

Denk eerder ne italiaanse V10 om aan Lago Maggiore te flaneren

[quote=”bccars” post=284562″]Ja de gewone gt3 in mintgreen, met donkere velgen en zwarte remklauwen, voor trackdays.
                        De Touring in oak green, met neodyne velgen en gele klauwen, voor op straat.
                        Agressief functioneel versus stijlvol elegant.[/quote]
                        En misschien ook een DBS Superleggera  (V12 !!  )  om weekendtripjes te doen  in de Alpen   

Ja de gewone gt3 in mintgreen, met donkere velgen en zwarte remklauwen, voor trackdays.
                          De Touring in oak green, met neodyne velgen en gele klauwen, voor op straat.
                          Agressief functioneel versus stijlvol elegant.

You’re welcome! Zijn ook mijn twee favorieten. Misschien wel mint op de stoere ‘reguliere’ GT3 en oak op de stijlvollere Touring?

Thx godspeed !  Die mintgreen en oak green metallic vind ik wel buitengewoon smakelijk !

Autoblog heeft wat PTS simulaties:

Kekke kleur op Porsche 911 GT3 maakt extreem hebberig

[hide]Ja, ik vind de vleugel van de nieuwe veel mooier en eleganter, maar dat wil toch niet zeggen dat ik perse mijn GT3 moet upgraden.  Ik ben daar heel tevreden over.  Maar ik sluit het ook niet uit natuurlijk. Ik kan enkel maar vaststellen dat beide generaties hun pros en cons hebben en ik moet eerst nog zien of de value for money er voor mij is of niet.  Bovendien zijn er nog andere modellen die me interesseren bij Porsche.[/hide]

15 reacties aan het bekijken - 46 tot 60 (van in totaal 106)
                                • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.