992 GT3

15 reacties aan het bekijken - 61 tot 75 (van in totaal 106)
    • nah, zo’n ‘oude’ gt3 raak je nooit beu 

0

[quote=”bccars” post=284506″]Bedoelen jullie de swanneck ?
        Ik vind die vleugel veel mooier dan de vorige vleugel.[/quote]
        je bedoelt  eigenlijk meer : “ik wil graag een 992GT3 ipv mijn “oude” 991 GT3, niet waar ? 

0

Bedoelen jullie de swanneck ?
          Ik vind die vleugel veel mooier dan de vorige vleugel.

0

Die “lelijke” spoiler sorteert een beetje hetzelfde effect als het “idiote” manuele Spyder dakmechanisme: je moet het echt wel willen. Ben je wel een echte? Zoiets. 

Doe mij dan maar een touring.. 

0
            123

die zwevende spoiler, technologisch als die mag zijn
              is niet echt mooi op een straat auto.

0

Da’s een leuke foto.  Zo had ik het nog niet gezien.  Op basis van die foto moet je niet upgrade natuurlijk. 

0

0

Ik vraag me af hoe de 992 GT3 gaat staan met bepaalde PTS kleuren.  Ik zeg maar iets wild, SternRubin.  Of een van die felgroene varianten, hellgrun, lichtgrun, gelbgrun …

0

0

Neen, de meeste zijn sympatieke jongens, als ze maar niet te dicht achter mij komen staan.

0

En… Is er iets mis met kappers dan…

0
                          PM

Cabrio’s zijn voor kappers, heb ik horen zeggen.

0

[quote=”718 S” post=284363″]+1…en een cabriodak hebben
                              voor een deel klopt dat

Porsche 911 Speedster: Road Review | Carfection 4K

0

[quote=”PM” post=284361″]Ok, dat is duidelijk. Dan doe ik graag mee: een Porsche moet zwart zijn met Pdk! Die gaan het rapst!
                                zwarte striping tot daar aan toe, maar..

Porsche 911 GT2 RS Nurburgring WORLD RECORD Lap Time - INTERIOR Top Speed Sound

0

+1…en een cabriodak hebben

0
                                15 reacties aan het bekijken - 61 tot 75 (van in totaal 106)
                                • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.