992

• Maker
    Discussie

• deepee
    Deelnemer

de 991 facelift versie 991.3 of 992 zoals hij intern genoemd wordt, is gespot in winterse omstandigheden:
      achterspoiler over de ganse breedte van het achtersteven, andere uitlaten-deurklinken-lichtbalk tussen de achterlichten

15 reacties aan het bekijken - 136 tot 150 (van in totaal 317)
      • Proficiat! Guards red toch?

Maar vink de allochtonen beglazing toch maar af… En je hebt toch geen beige interieur genomen hoop ik? Daarnet een filmpje van een rode 981 S gezien met beige binnenkant. Dat kan echt niet! In dat geval, wel de donkere ruiten nemen!

Hallo allen,
          Vandaag bij RS Motors de bestelbon getekend voor een rode 992 S.
          Veel leuke opties genomen zoals o.a.:
          Sport chrono,glazen dak,sportuitlaat,Carrera Classic velgen,privacy beglazing enz…
          Het is wachten tot half september.
          Ondertussen wel nog wat genieten van mijn 997C2,die echter wel te koop staat.

Porsche 992 Development

testdag journalisten @ circuit Ricardo Tormo – Cheste/Valencia ESP

staat wel goed met dat aanhangsel moet ik zeggen, trouwens is m ook nog mooi in het geel…:popcorn:

SportDesign pakket à 4.416,50€ geeft je vooraan een mooie GT3 look

Achteraan een volstrekt overbodig aanhangsel

Wat? Dat de fotograaf geen kaas heeft gegeten van perspectief? Dat krijg je gewoon als je van te dichtbij een foto neemt. In realiteit komt dat nooit zo over.

zo wordt het pijnlijk duidelijk.

[quote=”carbonman” post=274439]Nee, zo wordt het er niet mooier op, Ik begrijp ook niet waarom het porsche logo nu nog eens op blokjes moet staan, en dan zwart? Ik wil de 992 wel eens zien na een weekje dagelijks verkeer want volgens mij krijg je die achterkant nooit echt netjes proper…
                        Sportdesign vooraan is eigenlijk een 991.2 downgrade en deze achterkant vind ik te gestunteld. En op één of andere manier vind ik hier de spoiler echt niet passen. Fingers crossed voor de 992 GT3…
                        Maar ik heb hem deze week IRL op het autosalon gezien en erin gezeten en kwa verhouding klopt het verhaal wel, dus valt wel beter mee dan verwacht maar blijf vraagtekens hebben bij vele details…[/quote]

Nee, zo wordt het er niet mooier op, Ik begrijp ook niet waarom het porsche logo nu nog eens op blokjes moet staan, en dan zwart? Ik wil de 992 wel eens zien na een weekje dagelijks verkeer want volgens mij krijg je die achterkant nooit echt netjes proper…
                          Sportdesign vooraan is eigenlijk een 991.2 downgrade en deze achterkant vind ik het te gestunteld. En op één of andere manier vind ik hier de spoiler echt niet passen. Fingers crossed voor de 992 GT3…
                          Maar ik heb hem deze week IRL op het autosalon gezien en erin gezeten en kwa verhouding klopt het verhaal wel, dus valt wel beter mee dan verwacht maar blijf vraagtekens hebben bij vele details…

Vreemde keuze om de nummerplaat dan wel weer hoger op de bumper te zetten ipv in het zwarte deel.
                            De uitlaten vind ik wel mooi. Nooit echt fan geweest van zwarte tips, ziet er alleen maar uit alsof ze altijd vuil zijn.

aerokit 992 (maar verder een zootje met blacked out achterkant, chrome uitlaten en bronzen velgen)

Bij de lufties was die plooi in de klep functioneel want die leidde naar de luchtinlaat…

vanbinnen had ik de eerste indruk dat het nogal retro was, en de digitale klokjes zijn enorm aanwezig, denk dat je hiervoor eerst een cursus moet gaan volgen om deze te kunnen bedienen en uitlezen, wat ik véél minder vond was het piano black hoogglanzend kunststof in de middenconsole, die vol, maar dan ook echt vol stond met vingerafdrukken, ben er best van overtuigd dat dit gedeelte ook heel gevoelig is aan krassen, hier hadden ze wel een ander materiaal voor mogen gebruiken, al was het maar carbon…. :popcorn:
                                  Ok de bekerhouder hadden ze weg mogen laten, gaf totaal geen meerwaarde in zo een wagen…
                                  Ik heb de motor helemaal niet horen draaien, dus heb geen idee hoe die klinkt, maar zou het zoveel verschil maken met een 3.4 ??
                                  de plooien in de motorkap vooraan zullen we het maar noemen waren echt mooi, met een knipoog naar de oudjes die deze ook hadden vroeger, maar de voorbumper was nogal spits en hoekig uitgelijnd, is weer even wennen denk ik….
                                  De achterlichten in de balk over de gehele breedte van de wagen waren dan weer mooi, maar het viel me wel op dat de lettering “Porsche” nogal raar geplaatst waren, een heel klusje om dat zuiver te houden tussen al die lettertjes bij het poetsen van de wagen…:roll:

15 reacties aan het bekijken - 136 tot 150 (van in totaal 317)
                                  • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.