992

• Maker
    Discussie

• deepee
    Deelnemer

de 991 facelift versie 991.3 of 992 zoals hij intern genoemd wordt, is gespot in winterse omstandigheden:
      achterspoiler over de ganse breedte van het achtersteven, andere uitlaten-deurklinken-lichtbalk tussen de achterlichten

15 reacties aan het bekijken - 151 tot 165 (van in totaal 317)
      • [quote=”wing” post=274409]vandaag ook op de Porsche stand geweest op het salon, en de 992 eens bewonderd, is toch een waardige opvolger, maar eerst nog wat plezier maken met de 991…:driver: :up:[/quote]

Ik dacht eerlijk dat ik het interieur leuker zou vinden maar toen ik er ging inzitten voelde het een tikje koud aan. Misschien door de drukte op de stand. Misschien zoals Vandamme zegt dat er veel te veel scherminfo verschijnt.

Ik vind het design verder subliem. Ik had voordien warme gevoelens voor een 991 Carrrera T maar nu vind ik die ouderwets in vergelijking met de 992.

Uit de testfilmpjes blijkt uit de commentaren dat de 992 S een super wegligging heeft, maar ik vind dat de motor véél te stil klinkt.

Met veel wistjedatjes over de nieuwe 911. Gisteren bekeken en ik moet zeggen dat ik dit een zeer onderhoudend filmpje vind.

vandaag ook op de Porsche stand geweest op het salon, en de 992 eens bewonderd, is toch een waardige opvolger, maar eerst nog wat plezier maken met de 991…:driver: :up:

Zappa zong al toen eskimo Nanouk de wereld wou verkennen en van mama de wijze raad meekreeg:

[i]Watch out for that yellow snow, out there where the husky’s go…[/I]

Staat verdomme zelfs geen gele op de Porsche stand in autosalon Broekzele. Als ik geen vrijkaarten van PCM gekregen had, vroeg ik mijn geld terug!

Urinegeel?

Jalopnik 992 First Drive

PS: sneeuw vandaag op de weg! Raad eens welk kleur als enige goed zichtbaar blijft in de sneeuw… :ass:

De optionele “basis” led-koplampen zien er zo uit:

Vorige week kwam er mij overdag een 991.2 tegemoet en die 4 dagrijlichten per koplamp zijn echt wel markant!

De duurste optie (dik 3k€) geeft je de matrix led-koplampen die met gebruik van een camera de lichtverspreiding aanpassen aan het voorliggende verkeer…

Bij mij zou dat hoofdscherm ofwel op Waze ofwel op muziek album staan.
                        Dat soort gadgets zijn nu éénmaal de vereisten vandaag.

Maar de bovenste foto is de beste. De 911 staat niet bovenaan… 😈

Reviewken: New Porsche 911 (992) review: a modern masterpiece [CAR UK]

123

[quote=”Yellow Submarine” post=274362]

[/quote]

veel te veel glas en onzin settings en gadgeterry in die foto.

:puke:

mss 20 mm? of bedoelt men de steunen?

The 992 uses a completely new engine mounting system that finally ditches the traditional rear engine carrier arm. In the new system the mounts are part of the rear structure and are 168 mm further forward and 113 mm further outboard. This new positioning improves isolation from road shock and improves body control by reducing vertical engine movement within the chassis.

… and apparently the engine has moved forward 20 centimeters(!) from the previous gen.

15 reacties aan het bekijken - 151 tot 165 (van in totaal 317)
                                  • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.