992

• Maker
    Discussie
  • de 991 facelift versie 991.3 of 992 zoals hij intern genoemd wordt, is gespot in winterse omstandigheden:
    achterspoiler over de ganse breedte van het achtersteven, andere uitlaten-deurklinken-lichtbalk tussen de achterlichten

15 reacties aan het bekijken - 166 tot 180 (van in totaal 317)
    • Ik zal het zeggen tegen Calvo.

Eentje zonder kleur dan?

mij iets TE groen…

Cabrio ook met een kleur te krijgen: Lizard

[i]Porsche has also promised a third different model will be built off the new MMB platform within the Porsche line-up, and be used outside of the Porsche model range, too. Will this be a future McLaren 720S rival? We can only speculate at this stage.[/I]

Porsche has overhauled its seven-speed manual gearbox, too. Although, like the standard Carrera you’ll have to wait until early 2019 before you can order one.

Dat is den eerste foto van de achterkant…welke ik wel OK vind

Lange reportage met oa een paar rondjes Hockenheim met een huispiloot, een interview met Herr Dr Achnleitner en een opengewerkte 992.. Enjoy, ik heb vannacht gekeken! Wellicht te veel koffie gedronken…

de 992 cabrio versie is gespot

2 uitlaatpijpen per 3 cilinders is per definitie fake.

2800€ voor de klappenauspuff, dat moet je toch tonen, nietwaar?

Kan dit niet gewoon een versmalling van de diameter zijn?

de standaard 4 eindpijpen uitlaat is ook een fake

Mijn favoriete kleur en interieur voor de nieuwe 992 inclusief met de standaard 4 eindpijpen uitlaat: de sportuitlaat vind ik afschuwelijk lelijk en als je goed luistert , is de PSE opmerkelijk stiller dan de 991.2
                              En ja het pookje is zeer knap gevonden en heeft dezelfde design als de schakelaars: knappe stylist(e)

Na dit wit product, hierbij een spy pic van het interieur met de manuele bak

15 reacties aan het bekijken - 166 tot 180 (van in totaal 317)
                                • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.