Home › Forum › Porscheforum Technisch › Watergekoelde Porsches › 991 › 992
- Dit onderwerp bevat 317 reacties, 40 deelnemers, en is laatst geüpdatet op 3 jaren, 1 maand geleden door Erwin.
-
MakerDiscussie
-
MakerDiscussie
-
moet er toch aan wennen…., zowel de buitenkant als binnenkant van de wagen…. :think: :popcorn:
de speciale kleuren:
Carmine red
Crayon
Lava orange
Miami blue
Lizard green
metallic:
agate grey
aventurine green
carrera weiss
dolomite silber
GT silber
jet black
night blue
Welke kleurtjes zien jullie graag? Eerst de basiskleuren:
wit
zwart
indischrot
racing yellow submarine :up:
Als 968 rijder geef ik u gelijk want die heeft bijvoorbeeld zelfs geen parkeersensoren en ik heb die nog geen seconde gemist.
En vandaag bleek de grip van mijn Cayman op natte ronde punten en ditto kassei (Mariaborrestraat) niet je dat. Even bij het tankstation de bandendruk nagezien en ja hoor, veel te hoog (zo ingesteld door de bandenboer bij de winterwissel, moet 2,2 bar zijn met 18′ winterreifen). Dus gezond boerenverstand en aandachtig zijn, daar kom je een heel eind mee. Al diene brol erbij is niet de essentie.
Maar! Stilstaan is achteruitgaan. Als Porsche nu nog in 993 stijl zou werken, dan zou iedereen er over spreken, maar weinigen zouden er één (kunnen/willen) kopen…
Ik vind hem mooi, net als alle voorgangers!
Ik blijf het allemaal beetje meh millenial Ipheun app bleh vinden.
Het zou een sportwagen moeten voorstellen, en ok, dat je ergens tussen in je dash wat extra info van je GPS kan zien, fair enough
Maar less is more en het moet niet teveel blinken.
Niks kan toppen aan een strakke VDO toerenteller en bijhorende klokkenset.Ik mis nog altijd het geluid van mijn klokje in de 73S
In de auto gaan zitten, en dat geluid horen van die analoge klok tik tik tik tik
En dan het geluid van de startende motor, redelijk lomp geluid van metaal en de reuk van naft.
En eerst was het ding redelijk agri, redelijk wat gearbox whine en gepruttel tot ie warm werd en je boven de 4500 rpm kon gaan richting happy zone.Das gelijk de muziek installaties.
Alle goeie en grote versterkers hebben gewoon ANALOGE VU meters
Is het nodig om muziek te maken. nope
Kun je meer informatie zien over je muziek op je frigging tablet absoluut.Maar als puntje bij paaltje komt en je richting Serious Music Amplfication gaat zoeken kom je dingen tegen met een Grote volume knop
En een stel Grote VU meters.Why?
Omdat het de essentie is en daarover gaat het voor de serieuze muziek beluisteraar.
Je wil Serious Wattage uit je Amp
Grote Baffers die het Serious Wattage kunnen presenteren
Je wil overkill zodat je het noois van je leven op 11 moet zetten
En je wil die grote knop en analoge VU meters.Fact.
Sportwagens in de essentie zijn niet anders.
een tablet dash kan alles doenMaar dat maakt het daarom niet beter.
992 dash is veels te druk en glossy
Moet eens beginnen kijken hoeveel dingen er op die foto te zien zijn.. nuts gewoon.
het is een app met toeters en bellen die ik echt niet vandoen hebAls ik het goed begrijp, is de toerenteller analoog, de rest ernaast is een scherm. Rode zone begint op 7400 à 7500 denk ik, maar is niet perfect zichtbaar op de foto
[quote=”Yellow Submarine” post=273279]
[/QUOTE]
Que? 8K rpm redline??
En volledig LCD dash.. Kweenie, ik zie toch graag een echte naald op en af gaan.. is toch iets classy’er dan zoeen goedkope langwerpige tablet op je dash geplakt krijgenis een excellente kleur voor kikkers en dodge vipers :engeltje:
- Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.