992

• Maker
    Discussie
  • de 991 facelift versie 991.3 of 992 zoals hij intern genoemd wordt, is gespot in winterse omstandigheden:
    achterspoiler over de ganse breedte van het achtersteven, andere uitlaten-deurklinken-lichtbalk tussen de achterlichten

15 reacties aan het bekijken - 196 tot 210 (van in totaal 317)
    • En straks nog een electromotor erin :what:

moet er toch aan wennen…., zowel de buitenkant als binnenkant van de wagen…. :think: :popcorn:

Het hele verhaal…

de speciale kleuren:

Carmine red

Crayon

Lava orange

Miami blue

Lizard green

metallic:

agate grey

aventurine green

carrera weiss

dolomite silber

GT silber

jet black

night blue

Wit ….. zonder twijfel :up:

Welke kleurtjes zien jullie graag? Eerst de basiskleuren:

wit

zwart

indischrot

racing yellow submarine :up:

Als 968 rijder geef ik u gelijk want die heeft bijvoorbeeld zelfs geen parkeersensoren en ik heb die nog geen seconde gemist.

En vandaag bleek de grip van mijn Cayman op natte ronde punten en ditto kassei (Mariaborrestraat) niet je dat. Even bij het tankstation de bandendruk nagezien en ja hoor, veel te hoog (zo ingesteld door de bandenboer bij de winterwissel, moet 2,2 bar zijn met 18′ winterreifen). Dus gezond boerenverstand en aandachtig zijn, daar kom je een heel eind mee. Al diene brol erbij is niet de essentie.

Maar! Stilstaan is achteruitgaan. Als Porsche nu nog in 993 stijl zou werken, dan zou iedereen er over spreken, maar weinigen zouden er één (kunnen/willen) kopen…

Ik vind hem mooi, net als alle voorgangers!

123

Ik blijf het allemaal beetje meh millenial Ipheun app bleh vinden.

Het zou een sportwagen moeten voorstellen, en ok, dat je ergens tussen in je dash wat extra info van je GPS kan zien, fair enough
                        Maar less is more en het moet niet teveel blinken.
                        Niks kan toppen aan een strakke VDO toerenteller en bijhorende klokkenset.

Ik mis nog altijd het geluid van mijn klokje in de 73S
                        In de auto gaan zitten, en dat geluid horen van die analoge klok tik tik tik tik
                        En dan het geluid van de startende motor, redelijk lomp geluid van metaal en de reuk van naft.
                        En eerst was het ding redelijk agri, redelijk wat gearbox whine en gepruttel tot ie warm werd en je boven de 4500 rpm kon gaan richting happy zone.

Das gelijk de muziek installaties.
                        Alle goeie en grote versterkers hebben gewoon ANALOGE VU meters
                        Is het nodig om muziek te maken. nope
                        Kun je meer informatie zien over je muziek op je frigging tablet absoluut.

Maar als puntje bij paaltje komt en je richting Serious Music Amplfication gaat zoeken kom je dingen tegen met een Grote volume knop
                        En een stel Grote VU meters.

Why?
                        Omdat het de essentie is en daarover gaat het voor de serieuze muziek beluisteraar.
                        Je wil Serious Wattage uit je Amp
                        Grote Baffers die het Serious Wattage kunnen presenteren
                        Je wil overkill zodat je het noois van je leven op 11 moet zetten
                        En je wil die grote knop en analoge VU meters.

Fact.

Sportwagens in de essentie zijn niet anders.
                        een tablet dash kan alles doen

Maar dat maakt het daarom niet beter.

992 dash is veels te druk en glossy
                        Moet eens beginnen kijken hoeveel dingen er op die foto te zien zijn.. nuts gewoon.
                        het is een app met toeters en bellen die ik echt niet vandoen heb

Als ik het goed begrijp, is de toerenteller analoog, de rest ernaast is een scherm. Rode zone begint op 7400 à 7500 denk ik, maar is niet perfect zichtbaar op de foto

123

[quote=”Yellow Submarine” post=273279]

[/QUOTE]
                            Que? 8K rpm redline??
                            En volledig LCD dash.. Kweenie, ik zie toch graag een echte naald op en af gaan.. is toch iets classy’er dan zoeen goedkope langwerpige tablet op je dash geplakt krijgen

is een excellente kleur voor kikkers en dodge vipers :engeltje:

Yammy:respect2:

Lizard iemand? :lekker:

15 reacties aan het bekijken - 196 tot 210 (van in totaal 317)
                                • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.