992

  • Maker
    Discussie
  • de 991 facelift versie 991.3 of 992 zoals hij intern genoemd wordt, is gespot in winterse omstandigheden:
    achterspoiler over de ganse breedte van het achtersteven, andere uitlaten-deurklinken-lichtbalk tussen de achterlichten


15 reacties aan het bekijken - 226 tot 240 (van in totaal 317)
    • Et voila, de oogst van vandaag. Camouflagetape weg-gefotoshopped en in de correcte kleur… Andrei Avarvarii has stripped away the camouflage of the new Porsche 911

        Ik blijf posten, jullie zullen er wel aan wennen 😈

          achterkant van de 991 is inderdaad mooier, misschien moeten we het een beetje gewoon worden ? :think: 🙄

            Sorry, maar de achterkant kan mij nog steeds niet bekoren :wtf:

                  Interesting ! Degenen die denken dat de 992 GT3 een turbomotor gaat hebben moeten hun koptelefoon maar eens opzetten, want deze heeft dit imo duidelijk niet. En veel last van een particelfilter heeft hij precies ook niet.
                  Onder de mottige camo van de achtervleugel zit hopelijk een gooseneck, zo weggeplukt uit de racerij, i love it ! En er is een groot gat in de frunk gecamoed, hopelijk zit daar een ferrari achtige s-duct !

                    PORSCHE 992 GT3 SPIED TESTING @ NÜRBURGRING

                        Eight things you need to know: the new Porsche 911 – BBC Top Gear

                        [i]The engine has been heavily reworked

                        Thank emissions and consumption regulations for that. There’s now piezo injection, an all-new intake system, an exhaust with a particulate filter, re-positioned intercooling, revised turbo housings, and more.

                        There have been some big changes in the chassis, too. The wheels have staggered sizes now; in the Carrera S that means 20-inch front and 21-inch rear wheels. The front track has been widened by 40mm and all Carreras will have the same wide booty of the GTS.

                        Out goes the seven-speed PDK of the old 911, in comes an eight-speed version. Specifically, a re-engineered transmission from the Panamera.[/i]

                            New Porsche 911 review: we ride in a 992 prototype

                            [i]After months of spyshots and rumours, Porsche has let us in the new 911 (992). Although we had to settle for the passenger seat this time round, we’ve been able to learn a lot about Porsche’s forthcoming sports car – and it’s shaping up to be a more aggressive, yet useable 911. And it’s using technology to do it.[/I]

                            From the passenger seat, there’s a sense of the boost in power and torque, followed by a more muffled exhaust note than you’d expect. At first, it feels more cruiser than bruiser – but five settings and two chassis setups seem to sort that out.

                              nog deze er even bij:

                                Als al die vieze zwarte plastiek vanvoor en vanachter verdwijnt komt het wel goed !

                                  Ik moet zeggen dat die spoiler er beter uitziet dan bij de 991. Beetje ducktail-achtig.
                                  Het is wel iets anders dan wat ze tot en met de 997 gedaan hebben, maar ik ben wel fan.

                                15 reacties aan het bekijken - 226 tot 240 (van in totaal 317)
                                • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.