992

• Maker
    Discussie
  • de 991 facelift versie 991.3 of 992 zoals hij intern genoemd wordt, is gespot in winterse omstandigheden:
    achterspoiler over de ganse breedte van het achtersteven, andere uitlaten-deurklinken-lichtbalk tussen de achterlichten

15 reacties aan het bekijken - 256 tot 270 (van in totaal 317)
    • Die achterzijde doet me denken aan dit Braziliaans VW derivaat uit de jaren ‘70 :bounce: :bounce: :bounce:

die achterkant ……………:wtf: :popcorn: 🙄 :think: :think: :think:

992 turbo

Ik vind het op het eerste zicht maar niks: te futuristische achterkant. Hopelijk komen er nog wat veranderingen :think:

:think: :think: De 991 was voor mij meteen een schot in de roos. Vooral de 4(S) en de 991.2 omwille van de achterlichten. Dez 992 zal ik toch eens in het echt moeten zien om een oordeel te vellen maar ik vrees een beetje voor de overdadige “plastic look” en wat ik “Robocop” achterlichten noem…

Filmpje van juli 2018 op AutoGids: Porsche 911 “992” betrapt tijdens testwerk

Op het einde parkeert de auto en zie je wat details. Maar wel wat meer afgetaped dan de meer recente spy-pics. Met die kont is volgens mij niks verkeerd. Okee, weeral eens breder, maar nog steeds de compactste auto in zijn klasse.

Ik denk dat ik m in real life nog mooi ga vinden ook

oh my, this can’t be real !

😥 😥

de zwarte camo tussen de achterlichten en boven de nummerplaat nog weg en we weten hoe deze er finaal zal uitzien …

Geen fan van de achterkant (en al helemaal niet met uitgeschoven spoiler): te veel strepen (zowel horizontale als verticale), te hoge lichtpartij, te ‘gewichtig’…

Ive

[quote=”deepee” post=270618]where is that nimble little 911 from the early days?[/quote]

In my garage….

Ik vind die achterkant van de 992 gweldig mooi. Lijkt wel op de achterkant van de nieuwe Panamera maar so what?

15 reacties aan het bekijken - 256 tot 270 (van in totaal 317)
                                • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.