992

• Maker
    Discussie
  • de 991 facelift versie 991.3 of 992 zoals hij intern genoemd wordt, is gespot in winterse omstandigheden:
    achterspoiler over de ganse breedte van het achtersteven, andere uitlaten-deurklinken-lichtbalk tussen de achterlichten

15 reacties aan het bekijken - 16 tot 30 (van in totaal 317)
    • Zoals geweten is de basis 992 ruimschoots snel genoeg. Maar het gaat allemaal een beetje te perfect, de Cayman GTS 4,0 biedt meer fun voor minder ponden.

Hij is wel de enige die steeds maar mekkert over het bandenlawaai van de 992

Niet te vergeten dat in UK de rijbelasting voor een 4,0 maar enkele honderdjes kost.

[quote=”Yellow Submarine”

En ik rij zelfs open rond het vriespunt 😀 [/quote]

Prima ,ne echte Petrolhead :drink:

Ik heb geen budget voor de GT3. Neemt niet weg dat de GT3 touring subliem is. Mijn Spyder verkies ik echter altijd boven een “gewone” 911.

En ik rij zelfs open rond het vriespunt 😀

Wellicht rij ik met deze zolang ik er na een ritje op eigen kracht weer uit raak. Daarna plaats ik hem als sculptuur in mijn living / mancave. Hopelijk niet voor 2045. :coolness:

Ik verkies in elk geval de kont van de Spyder boven de 992 GT3. Te druk naar mijn smaak. Lekker blauw kleurtje wel.

@ yellow : wil je nu toch een 992 of ben je de weg kwijt of is de spyder zonder dak te koud momenteel ? 😀

Porsche 911 Carrera S manual 2020 review – immersion therapy [EVO]

[i]The manual box is combined with the Sport Chrono option, including dynamic engine mounts, a mechanical limited slip differential

In other respects it’s business as usual for the 992 Carrera S. It’s an effortless car to live with, and does everything you could ever want from a do-it-all sports car with a supreme level of competence. Nevertheless, it does feel big in the UK, requiring a little more circumspection when threading down a typical B road than 911s used to, and those looking for their new 911 to really excite may wish for a little less gloss and a little more grit from the GT department’s products to be sprinkled over the Carrera.[/i]

Met andere woorden: brengt ons de GT3

vanzelfsprekend :salut:

[quote=”Yellow Submarine” post=282976]Lijkt me vreemd.

Geen probleem met mijn Spyder. Geel is natuurlijk veruit het beste kleur, dat weet iedereen. Spydermanachtige superrrrrkrachten, wat ik je brom!
                  [/quote]

Geel is natuurlijk veruit het beste kleur,voor steenslag te verdoezelen 😀 dat bedoelde je toch hé 8)

GT3 zonder camo

is het geen lekker kontje dan?

Zelfs z’n gat is geel. Draai een keer om ?

Lijkt me vreemd.

Geen probleem met mijn Spyder. Geel is natuurlijk veruit het beste kleur, dat weet iedereen. Spydermanachtige superrrrrkrachten, wat ik je brom!

:ass:

fijn weekend, profiteer van het goede weer morgen

Ik denk dat er niet veel Safari aan is…er is een serieus probleem met steenslag op de 992.
                            Dit is mij verteld toen ik de mijne voorzien heb van X-Pell folie had nog maar enkele kilometers toen ik hem kon laten inpakken:) en had al lichte schade vandaar….de mijne is Dolomitesilver en dat viel nog mee,maar ik heb een zwarte gezien met 3000km en deze was al goed toegetakeld.

[quote=”Yellow Submarine” post=282841]Agreed..
                                  ziet alleen de achterligger als je rap genoeg rijdt. Rij gewoon nog eens dubbel zo snel en niemand ziet iets. :twisted:[/quote]

De “meeste P-forummers” zullen toch hun trackday krijgen blijkbaar ; al is het maar om zeer rap te kunnen rijden ,teneinde sommige frustraties kwijt te spelen ; frustraties vooral opgewekt door de zeer goede betaalde designers bij Porsche.:D

Is om je een breuk te lachen toch ;dat zoveel mensen ( Porsche fanaten in dit geval ) zich kunnen opwinden om die “a- spoiler” bij de 992

15 reacties aan het bekijken - 16 tot 30 (van in totaal 317)
                                • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.