992

  • Maker
    Discussie

  • deepee
    Deelnemer

      de 991 facelift versie 991.3 of 992 zoals hij intern genoemd wordt, is gespot in winterse omstandigheden:
      achterspoiler over de ganse breedte van het achtersteven, andere uitlaten-deurklinken-lichtbalk tussen de achterlichten


    15 reacties aan het bekijken - 286 tot 300 (van in totaal 317)
      • [quote=”M E” post=267035]Klopt het dat Porsche de gewoonte heeft eerst de Carrera uit te brengen en de 4/4s een half jaar later?
        De eerste 992 zou maart 2019 pas in de showroom staan volgens een Porsche concessiehouder.[/quote]Klopt. Vorige week bij OPC Mechelen ook gezegd. Daar zeiden ze voorstelling ergens begin 2019.

          [i]Indeed, for all those who want a 911 in the traditional sense, there are many more who don’t want a traditional 911 experience at all, merely the ability to project the image of being a 911 driver to family, friends and colleagues[/I].

          Bovenstaande heb ik uit Autocar van 2 mei 2018. Andrew Frankel vindt dat de 991 in zoverre verfijnd is geraakt dat je al héél snel moet rijden om de “magic” te voelen. En dus zou de 992 volgens hem terug levendiger moeten worden, zoals oudere 911. :driver:

          Echter staat meer gevoel garant voor minder comfort. “A sacrifice Porsche won’t rate worth making” omwille van het groot aantal klanten dat een 911 koopt omwille van het imago dat eraan kleeft… :ass:

          Zo is het inderdaad. Dat is ook de reden dat de 911 twee à drie keer meer verkoopt dan de Boxter/Cayman, terwijl je dat op basis van de prijs en identieke kwaliteit andersom zou verwachten. 😈

          Waarmee ik niet uitsluit er zelf ooit één te kopen. Ik ben ook maar een mens. :engeltje:

            De 992 nog verkrijgbaar met een gewone handbak ?

            De achterkant is alvast schitterend ,vooral in gele kleur :up:

              De basis 911 wordt al breder denk ik. Hoe breed wil je het hebben? Jennifer Lopez of Maggie De Block?

              En die lichtstreep doet hem ook breder lijken.

              01.jpg

              Ik las nog dit, voor wat het waar(d) is:
              The big news is the PDK transmission will evolve from a seven-speed unit to an eight-speed configuration.

                Waarom niet? Als is het maar voor de bredere poep 😉

                  Je zegt in je topic dat je maar 5000 km rijdt, dan ga je toch geen 4×4 kopen?

                    Klopt het dat Porsche de gewoonte heeft eerst de Carrera uit te brengen en de 4/4s een half jaar later?
                    De eerste 992 zou maart 2019 pas in de showroom staan volgens een Porsche concessiehouder.

                        Ook ….. :happy: :happy: :happy: :happy: :happy: :happy: :happy: :happy: :happy:

                          Ik hoop dat je de gele ASS bedoelt , wing …

                            Naaaiijjss A$$ …. :respect2:

                            123

                              :puke:

                              ziet er uit als een op gepompte plastieken kont
                              Kanye zal er waarschijnlijk wel iets in zien, maar ik vind er niks aan.

                                ai :puke:

                                  :wtf: :bounce:

                                  Das niet te best

                                    De billen van de nieuwe 2020 Porsche 911

                                    Achter de coulissen is de Duitse sportwagenconstructeur al een tijdje bezig met de alweer achtste, volledig nieuwe 911-generatie die eind dit jaar zou debuteren op het Autosalon van Parijs. Op Instagram is intussen een foto opgedoken van wat wel eens de billenpartij zou kunnen zijn van die opvolger.

                                    De achterlichten met led-verbindingsstrip legt de linkt met de exemplaren op de nieuwe Panamera en nieuwe Cayenne, de verticale lamellen bovenop de motorkap kennen we van de jongste facelift. Let ook op de actieve achterspoiler, die veel groter oppervlakte krijgt en dus aerodynamisch een stuk efficiënter belooft te worden.

                                    scoop-porsche-911-2019.jpg

                                    Eerder kwamen we al het een en ander te weten die 992-generatie van de Porsche 911. Dat de Carrera en de Carrera S respectievelijk 400 en 450 pk sterk zouden zijn, dat de GT3 ruilt zijn atmosferische boxer zou ruilen voor een biturboblok en dat de Turbo S 620 pk zou ontwikkelen. Er is verder sprake van een nieuwe PDK-generatie met acht verhoudingen.

                                    Maar het grootste nieuws is de komst van een hybride Porsche 911, waarbij de 3 liter-boxer de assistentie krijgt van een elektromotor van 94 pk en 310 Nm. Dan hebben we het ook over een e-boostfunctie en over een on-demandvierwielaandrijving. Het systeemvermogen van dat hybride aandrijfgeheel zou 485 pk bedragen, het gecombineerde koppel 761 Nm. Het batterijpakket zou 10,8 kWh leveren, de elektrische autonomie zou 64 kilometer bedragen.

                                  15 reacties aan het bekijken - 286 tot 300 (van in totaal 317)
                                  • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.