992

15 berichten aan het bekijken - 301 tot 315 (van in totaal 318)
    • Ik heb geen budget voor de GT3. Neemt niet weg dat de GT3 touring subliem is. Mijn Spyder verkies ik echter altijd boven een “gewone” 911.

En ik rij zelfs open rond het vriespunt 😀

Wellicht rij ik met deze zolang ik er na een ritje op eigen kracht weer uit raak. Daarna plaats ik hem als sculptuur in mijn living / mancave. Hopelijk niet voor 2045. :coolness:

Ik verkies in elk geval de kont van de Spyder boven de 992 GT3. Te druk naar mijn smaak. Lekker blauw kleurtje wel.

[quote=”Yellow Submarine”

En ik rij zelfs open rond het vriespunt 😀 [/quote]

Prima ,ne echte Petrolhead :drink:

Zoals geweten is de basis 992 ruimschoots snel genoeg. Maar het gaat allemaal een beetje te perfect, de Cayman GTS 4,0 biedt meer fun voor minder ponden.

Hij is wel de enige die steeds maar mekkert over het bandenlawaai van de 992

Niet te vergeten dat in UK de rijbelasting voor een 4,0 maar enkele honderdjes kost.

123

t ziet er allemaal zo boy racer uit.
              Niet echt in balans die achterkant.

JE zit met die lelijke hump, dan een wip spoilertje achteraan..
              en dan die hoekige gt spoiler die past helemaal bij niks…

Ik zie niks dan lelijke lijnen in die kont

Een Porsche en zeker 911 moet rondingen hebben.

Maak u niet druk, deze foto is fake.

Inderdaad een rendering maar deze niet:

[quote=”Yellow Submarine” post=283383]
                  [/quote]

Op bovenstaande leek de vleugel niet uit te steken, maar dat was gezichtsbedrog.
                  nog een still van de video:

Ik las dat AP toegaf dat de pk’s dezelfde als de 991 Speedster zullen zijn: 510 (375 kW)

Turbo S

Iedereen , de meesten onder , zijn in de ban van de aanstaande presentatie van de  992 GT3.

Om alvast een smile op de gezichten te toveren en (voor sommige) slecht verteerde statistieken door te spoelen ,  ……  deze mooi video met een 992 Carrera cabriolet

Voila die is al klaar voor de lente …

Bedoel je de Porsche of de vrouw ?

[url=https://www.autogids.be/autonieuws/nieuwe-modellen/porsche-911-gts-992.html]Porsche 992 GTS [Autogids]

[/url]

480 pk
                              de gebruikelijke parafernalia zoals satijn zwarte addenda en fake alcantara inbegrepen
                              van sperdiff voor de manuele wordt niets vermeld maar ik neem aan dat dit ook al op de gewone S inbegrepen is. Corrigeer me als ik verkeerd ben.
                              vanaf 144.631€ in B

Ik val in herhaling.  Maar kijk nu toch eens naar die bergen.  Maaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaan …

Dat is exact de reden dat ik deze foto plakte, speciaal voor jouw welzijn 

Iets anders: over welke 992 de beste keus is. De foute keus bestaat natuurlijk niet:
                                  How to configure the ultimate Porsche 911: all variants face off [Autocar]

Autocar’s perfect 911: Carrera S19/20in RS Spyder wheels £1650; Sports Seats Plus £324; Manual gearbox – no cost; PASM Sport suspension £665; PCCB composite brakes £6321. Total £104,186

15 berichten aan het bekijken - 301 tot 315 (van in totaal 318)
                                • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.