992

  • Maker
    Discussie
  • de 991 facelift versie 991.3 of 992 zoals hij intern genoemd wordt, is gespot in winterse omstandigheden:
    achterspoiler over de ganse breedte van het achtersteven, andere uitlaten-deurklinken-lichtbalk tussen de achterlichten


15 reacties aan het bekijken - 61 tot 75 (van in totaal 317)
    • [quote=”Yellow Submarine” post=280527]Die ziet er in die kleur en accentjes inderdaad bijzonder appetijtelijk uit! :applaus: [/quote]

      Zo zou ik hem alvast nemen ,als ik geen probleem met het budget bijeen te harken , zou hebben :happy: :happy:

        [quote=”wing” post=280530]dacht dat de 992S 3.2 sec. had van 0-100 ? 🙄
        Hoeveel PK heeft zo een turbo dan tegenwoordig ?[/quote]


        @Wing
        ; denk aan je eigen 992 , die gaat als een raket vooruit , en de 992 Turbo S doet daar nog een hele schep bovenop : dat is bijna een auto voor astronauten die gewoon zijn aan de schommelend G ( zwaartekracht)

        Maar je krijgt voor 230K€ er gratis plastic zakjes bij: dat zijn de dezelfde plastic zakjes i , die je ook op het vliegtuig , in de rug van de zetel terugvindt 😀 😀

          650 pk

          Turbo S want er is nog geen “gewone”

            dacht dat de 992S 3.2 sec. had van 0-100 ? 🙄
            Hoeveel PK heeft zo een turbo dan tegenwoordig ?

              Die ziet er in die kleur en accentjes inderdaad bijzonder appetijtelijk uit! :applaus:

              … alleen jammer dat je er bij ons nimmer één in die kleur zult zien, het worden allemaal zwarte en grijze… :salut:

                Dit topic heeft blijkbaar weer veel last van “718 4.0 spam ” 😀 😀 😀

                De nieuw 992 Turbo komt met zijn 800 Nm in select gezelschap terecht , weliswaar minimum een 230 K € aan basisprijs
                Mc Laren, Lambo , Ferrari

                Maar toch ; 200 pk meer dan een Carrera S en 2,7 sec 0-100km/h , Toch een volle seconde sneller dan de Carrera S
                En je hebt hetzelfde comfort en 2+2 zitter ,(+ een vol automatische standaard airco) als bij de 992 S
                Iets wat je bij bovenstaande merken enkel terug vindt bij een Ferrari Portofino, de rest zijn pure 2-zitters

                Maar met de nog bredere achterzijde , oogt ie toch mooi hé

                Deze configuratie kost in Duitsland een (kleine) 240K€ 😀 :coolness:

                  Zelfs voor 90.000 kun je een 718 GTS 4,0 samenstellen die werkelijk alles biedt wat een Porsche groot maakt. Maar ja, dan moet je zelf schakelen en zelf de airco warmer of sneller doen gaan… Less is meestal more

                    [hide]Neem nog een paar opties en die Turbo S zit aan 250.000 eur. Voor een 911 ?
                    Voor de helft heb je een mooie Carrera. Voor diezelfde 250k koop je in exotische winkels!
                    Sometimes too much is just too much ?[/hide]

                      992 won’t get a nat-asp 4.0 like the 718 GTS

                      [i]The Boxster and Cayman GTS just got a naturally aspirated flat-six once again, a sonorous 4.0-litre replacing the duff-sounding 2.5 flat-four turbo they’ve used in recent years. But don’t expect that engine to slot into any 911s.

                      “For sure, that would be nice thinking, but at the moment I can’t see a way to do so,” says Walliser. “It’s a question of ‘where’s the market?’ I’m sure we can see it selling in the UK, but the model must work worldwide. It’s a clear no at the moment.”[/i]

                        De 991.2 Turbo heeft idd 540pk, de 991.2 Turbo S 580pk.
                        Tov de vorige Turbo S is er dus een verschil van 70pk…
                        Er komt zeker een “gewone” Turbo, ze hebben eerst de Turbo S voorgesteld.
                        Die extra 70pk maken in optrekken niet zoveel meer uit heb ik de indruk.
                        0,2 seconden winst van 0-100 km/u.
                        Op 0-200km/u zou het verschil 1 seconde zijn. Das wel een groot verschil uiteraard…
                        Nieuwe topsnelheid is 330km/U. Maar laten we eerlijk zijn, hoe vaak kan je zulke snelheden halen…

                        Waar ik nog het meeste van verschoten ben is het budget.
                        Standaard prijs voor de Turbo S is 223.000€. En voor de cabrio 237.000€ 😯 😯 😯
                        En als je dan naar de Duitse configurator kijkt is hij daar ettelijke duizenden euro’s goedkoper…
                        Maar iemand die een nieuwe Turbo S koopt zal daar niet naar kijken zekers? 🙄

                          Nieuwe Porsche 911 Turbo S kent prijs in België…

                          De 911 Turbo S is beschikbaar als Coupé en als Cabriolet, en wordt vanaf maart 2020 bij de Belgische dealers verkocht voor een prijs van 223.099,80 euro (voor de gesloten versie) en 236.893,80 euro (voor de open variant).

                          Allen daarheen!

                          Wat betreft de geclaimde 70 pk winst, dat is toch in vergelijking met de 991 “Turbo” en niet met de Turbo “S” of vergis ik mij?

                          EDIT: de “gewone” 991.2 Turbo had 540 PK, de “S” 580 PK

                          Met al die gekke McLaren’s en Lambo’s van tegenwoordig moet je met minder dan 600 PK blijkbaar niet meer aantreden. Een standaard Turbo met bv 600 PK komt er wellicht niet?

                            Ik heb bovenstaande zopas bekeken op mijn TV… het contrast is groot met Christian von Koenigsegg!

                            Ze Zermans aar verie stiff inn comparsion wen zei aar speeking of zeir product or zusteenabilitie, dont jou sink? 😈

                            Jongens toch, ze moeten voor één keertje iets op 2 dagen in elkaar flansen omdat Genève niet doorgaat, komen ze daarmee af. Bepaald ontluisterend. Ze mogen wel hun handjes kussen dat ze bij de GT-afdeling tenminste Preuninger hebben lopen..

                              the 992 turbo S

                                As the 90th Geneva International Motor Show has been cancelled, Mark Webber will host the launch of the new 911 flagship on 3 March at 10:10 a.m. (CET).

                                https://newstv.porsche.de/de/?fbclid=IwAR2rOsM9RpmP3Pv0Lz4hcX6GC_acD6VOtozkqIyaRPDdZWVw1QiYNmSi0Dw

                                  Awel, ik vind dat meestal maar een rare snuiter met rare gedachten. Maar deze keer vallen ze samen met de mijne. I love 911. I love base carrera. Zeer ondergewaardeerde auto.

                                15 reacties aan het bekijken - 61 tot 75 (van in totaal 317)
                                • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.