Home › Forum › Stel jezelf even voor ! › 993 :-)
- Dit onderwerp bevat 44 reacties, 30 deelnemers, en is laatst geüpdatet op 9 jaren, 11 maanden geleden door Frederik Vanhaste.
-
MakerDiscussie
-
12 december 2014 om 23:30
Ik was al enkele maanden op zoek naar een 964 of 996 turbo. Liefst handgeschakeld, zwart of nachtblauw exterieur, zwart interieur.
En wat koopt een mens dan ? Jazeker, een zilvergrijze 993, rood interieur en tiptronic. *luv @ first sight
Bij deze reeds enkele foto’s 😀
-
MakerDiscussie
-
Het is een andere wagen als bij Vandenberghe… Hij komt van een eigenaar die hem reeds 12 jaar in zijn bezit had…
Van de radio ben ik ook niet zo’n fan en hij moest er bij mij onmiddellijk uit… totdat ik hem liet spelen. Supersound (in combinatie met prima boxen)… dus ben ik nu wat aan het twijfelen of ik hem al dan niet ga houden.Proficiat met de aankoop van deze 993! Goed om zien dat er iemand met een 993 Cabrio is bijgekomen :relaxman:
Als ik me niet vergis heb ik deze 993 bij Garage Vandenbergh zien staan enkele maanden geleden. Als het die is, dan heb ik er al eens ingezeten 😉Ik zou ook de middenconsole terug naar het zwart brengen. Dat grijs is trouwens niet overspoten, maar zo gekocht als aftermarket onderdeel.
Persoonlijk zou ik ook de radio vervangen naar een Becker of Porsche radio. Degene die er nu instaat is iets te modern voor een 993 😀Het stuur vind ik ook interessant : ik zou verwachten dat in de originele uitvoering het stuur dezelfde kleur heeft als de lederen zetels. In mijn 993 is dit toch zo. Maar ik moet zeggen dat dit zwarte stuur wel goed staat in het geheel!
Nogmaals proficiat en welkom!
@peter993: Met uw uitspraak ga ik ook niet akkoord. De waarde van een auto speelt bij mijn inziens geen enkele rol als je een Porsche-meeting bezoekt… Zolang de liefde voor het merk vurig brandt bent u altijd welkom. En ja, mocht ik het budget gehad hebben kocht ik een 964 3.6 ipv een 3.3… en een 993 4S ipv een ‘gewone’ 993… helaas…
De inschrijving zal nog enkele maanden duren (hij moet op een firma komen maar de firma moet nog opgericht worden 😉 logisch toch, niet ? 😉
Als het droog is kom ik mss met de Turbo of nat met de 996.
Is er een website ? Zit niet op facebook…Naar die paardjes hebben ik ook (eventjes) gekeken. Vrouw was er niet voor (zeg maar tegen) en als ik dan
toch wat geld wou uitgeven kies ik toch altijd voor een classic Porsche…Vonheist: indien de platen al in orde zijn
volgende zondag is er op de parking te Ieper een meeting tvv music for life“Cars for life”
https://www.facebook.com/events/476307149174019/?ref_newsfeed_story_type=regular
@vonheist
Na onze tweede Porsche had ik dit ook beloofd hoor…
Daarna kwam de transport trailer en nu toch alweer aan het rondkijken naar iets met een paardje op het embleem.
Tja boys en toys zeker… :coolness:
Wat is het verschil tussen kinderen en volwassenen :think:
De prijs van het speelgoed 😆 😆 :happy:dat interieur :popcorn: :up: Daar zou ik graag mijn achterste eens in neer poefen!!!!!
Indien je het nog wat zal opwaarderen echt TOP!!!!!!Verlang al tegen dat je er eens mee tot de Iepermeeting komt volgend voorjaar!!!
Dank u dirk, voor de courage, en een geeltje zou er goed bijpassen 😎
@ Peter993 :[quote En idd, als ik zie wat hier allemaal gekocht wordt vraag ik me af of ik met mijn 11je van 38 jaar oud naar een bijeenkomst zal durven komen. :oops:[/quote]
Wat is dat nu voor ne zever; hierzie op één van de laatste bijeenkomsten.
(Allemaal) G Modellen *luv[quote=”Rocco” post=188537]Een Porsche moet opvallen, hoe meer kleur hoe meer vreugde, proficiat :up:[/quote]
+1!![quote=”peter993″ post=188629]De 993 is volgens mijn smaak ook de mooiste 911 aller tijden. Ware het niet dat de madam er tegen is, stond er al lang een 993 4s in mijn garage, maar jammergenoeg zal dat voor mij wss een droom blijven, tenzij ik de lotto win. En idd, als ik zie wat hier allemaal gekocht wordt vraag ik me af of ik met mijn 11je van 38 jaar oud naar een bijeenkomst zal durven komen. :oops:[/quote]
De oudste zijn wel de mooiste! Maar voor mij dan graag zonder de nadelen van een auto op jaren. Als ik zo rijk was als de zee diep, dan stond er hier ongetwijfeld een Singer Porsche. Je hebt dan een auto die beter is dan een nieuwe. En zo geil!
Maar ik heb mijn auto meestal dagelijks nodig, ook in de winter. Dus is een bijna-nieuwe voor mij de logische keuze. Eéntje is ook altijd beter dan gééntje… 😀
Proficiat Frederik met de nieuwe aankoop, opnieuw een pracht exemplaar! :respekt:
Oef! Ik voel mij al ‘n stuk normaler als ik zie wat jullie hier allemaal kopen 😯 en die 3 is bij mij eigenlijk een 2,5 want de 996 is een gedeelde kost
De 993 is volgens mijn smaak ook de mooiste 911 aller tijden. Ware het niet dat de madam er tegen is, stond er al lang een 993 4s in mijn garage, maar jammergenoeg zal dat voor mij wss een droom blijven, tenzij ik de lotto win. En idd, als ik zie wat hier allemaal gekocht wordt vraag ik me af of ik met mijn 11je van 38 jaar oud naar een bijeenkomst zal durven komen. 😳
Super mooi en zeer gewaagde kleur ! 😎
Middenconsole zou ik idd ook weer terug zwart maken :up:
Veel plezier ermee komende zomer :happy:+1 feli met je aankoop, ook knap van je dat je die 2cv niet wegdoet
- Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.