993 :-)

Home Forum Stel jezelf even voor ! 993 :-)

• Maker
    Discussie
  • Ik was al enkele maanden op zoek naar een 964 of 996 turbo. Liefst handgeschakeld, zwart of nachtblauw exterieur, zwart interieur.

En wat koopt een mens dan ? Jazeker, een zilvergrijze 993, rood interieur en tiptronic. *luv @ first sight

Bij deze reeds enkele foto’s 😀

IMG_8756.jpg

IMG_8748.jpg

15 reacties aan het bekijken - 16 tot 30 (van in totaal 44)
    • een beetje werk eraan, maar dat komt mooi in orde!

Prachtige combinatie :first:

Nog een interieurfoto…

Aan het interieur is er (in mijn opinie) nog wat werk… leder ‘restaureren’, binnenbekleding reinigen (vandaar mijn ‘snelle vraag’ over de eventuele aankoop van een extractor), leder van het stuur heeft zijn beste tijd gehad, en die middenconsole in het licht grijs (gespoten?) vind ik ook niet zo ok. Originele vloermatten (chestnut brown) weer besteld ipv zwarte.

IMG_8727.jpg

Bedankt voor de positieve reacties !

Oef! Ik voel mij al ‘n stuk normaler als ik zie wat jullie hier allemaal kopen 😯 en die 3 is bij mij eigenlijk een 2,5 want de 996 is een gedeelde kost 😉

ps: ik heb nog nooit gedart… Is iets uit de kindertijd en wist het niet waar hangen… daar dus, naast de metertjes van het water en electriciteit.

:up:

Proficiat… Ne mens moet een beetje flexibel zijn in t aankopen van een *porsche . 😀
                En de kleurencombinatie mag er echt zijn. :up:

Goeie keus, proficiat!

Het darten is ff over inderdaad, toch?

Ik droomde dus vannacht dat ik een persoonlijke blunder met een schroevendraaier maakte, resulterend in een kras op m’n bijrijders portier van onder tot boven …

Zo eeej, soms is het zo ontzettend lekker wakker worden … (toch ff checken dalijk) :mrgreen:

Proficiat mooie 993. :up:

Mooie *porsche !!

dit jaar 6 wagens gekocht, maar wel niet allemaal *porsche …..er lopen dus nog zo’n zotten rond:

+1
                      9op16maanden……. 😯 nu stop ik wel enkel nog een polo 6n color concept 16v aan de juiste prijs en ik ben terug weg 😆
                      Grootvader zie beter verslaafd aan auto’s kopen dan drugs 😉

proficiat en…. me too i’m into 993’ers

*luv mooie kleur dito wagen.

Proficiat, mooie kleurencombinatie :up:

@pds… idd… ik heb moeten beloven aan Katrien (de vrouw) dat het de laatste was 😉

3 porsche’s gekocht in 1 jaar tijd… wie doet mij na ? 😉
                              een 996 4S voor de schoonvader, de 964 voor mij en nu nog een 993 voor Katrien en vooral mij 😉

Nu is het autobudget echt wel op en staat de garage ook vol… :think: spijtig 😥

Wim

In een woord fantastischmooieauto, en de kleur van de cabrio kap is :relaxman:

Proficiat!
                                  Mooie keuze 😀

15 reacties aan het bekijken - 16 tot 30 (van in totaal 44)
                                • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.