993 :-)

Home Forum Stel jezelf even voor ! 993 :-)

• Maker
    Discussie
  • Ik was al enkele maanden op zoek naar een 964 of 996 turbo. Liefst handgeschakeld, zwart of nachtblauw exterieur, zwart interieur.

En wat koopt een mens dan ? Jazeker, een zilvergrijze 993, rood interieur en tiptronic. *luv @ first sight

Bij deze reeds enkele foto’s 😀

IMG_8756.jpg

IMG_8748.jpg

14 reacties aan het bekijken - 31 tot 44 (van in totaal 44)
    • Elaba dikke proficiat hé.

Een paar jaar geleden vond ik een 993 zelfs niet mooi, geleidelijk aan veranderde dit en vond ik hem mooier en mooier en kon ik zijn lijnen apprecieren.
        Hoe meer ik nu naar mijn auto sta te staren hoe verliefder ik word 😉
        Al blijft mijn oogappel de 964 turbo…

PDS

Mooie combinatie :up:

Heb jij al geen 964turbo ? :think:

welkom en knappe 993

hoe meer 993 ers ik hier zie passeren hoe zotter ik er van word *luv
              de combinatie is gewoon top, veel mooier dan met een zwarte kap :up:

mss best toch de *porsche buitenzetten als je met de pijltjes gaat gooien :happydance: :happydance:

Proficiat!

Top *luv
                  Prachtige kleurcombi :up:
                  Veel plezier ermee.

Mooie 993 ,en zoals vermeld een beetje kleur mag wel :up:

Topwagen!

Een Porsche moet opvallen, hoe meer kleur hoe meer vreugde, proficiat :up:

Mooie wagen, proficiat! :applaus:

Ah, de 2CV, mijn eerste auto ! Gekregen van mijn pa voor mijn 19e verjaardag, neemt hier wel wat plaats in maar kan hem niet wegdoen, ook al rijd ik er nog zelden mee…

Voor de kleurencombi heb ik een beetje getwijfeld… valt mss iets teveel op… maar persoonlijk vind ik het ook écht mooi.

Proficiat Frederick!
                              Top wagen!!!
                              Heb je foto’s van het interieur?

Ik zie dat je nog een wagen bij hebt….2CV

Mooie kleur combi :applaus: :applaus: :applaus:

14 reacties aan het bekijken - 31 tot 44 (van in totaal 44)
                              • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.