993 4S Cabrio !?

Home Forum Porscheforum Technisch Luchtgekoelde Porsches 993 993 4S Cabrio !?

• Maker
    Discussie
  • Ik was recent op de Zoute Grand Prix en naast heel wat mooie oude Porsche’s zag ik daar plots (niet in wedstrijd) een 993 4S Cabrio staan!

Ik begon aan m’n zonen uit te leggen hoe uniek het wel was om zo’n Porsche te zien want er waren er maar enkele van gemaakt etc, en ze waren zwaar onder de indruk, maar nadien begon ik te twijfelen of dit wel bestaat, een 4S Cabrio? Blijkbaar niet dus :happy: (ik verwarde met de turbo cabrio)

Toch een heel mooie 993, oa door de velgen en ook de turbo air scoops zien er beter uit dan de originele.

4 reacties aan het bekijken - 1 tot 4 (van in totaal 4)
    • In Belgie kan je inderdaad niet het type online opzoeken adhv het kenteken.
      Voor deze 993 is dat echter niet nodig om te weten dat het geen 4S is (tenzij dit de vondst van het jaar is;)

Ik vraag me af of het een Carrera 4 is, want die bestaan wel in Cabrio uitvoering. Aan het uiterlijk kan je dat echter moeilijk afleiden (?). Aan de remmen en de lichten kan je het normaal zien, maar die zijn waarschijnlijk beiden al ge-upgrade aan deze wagen.

[quote=”pds trading” post=182535][quote=”Molen934″ post=182508]
        Hoe werkt dat in Belgie :?:[/quote]

Hier in Belgie hangt het ervan af.
        In sommige wijken slaan ze de ruit eruit om is op de papieren te kijken :roll:[/quote]

Oh, dat doen ze in Nederland niet….

PDS

[quote=”Molen934″ post=182508]
          Hoe werkt dat in Belgie :?:[/quote]

Hier in Belgie hangt het ervan af.
          In sommige wijken slaan ze de ruit eruit om is op de papieren te kijken 🙄

Wel een fraaie auto en heb hem al een keer gezien dacht ik.
            In Ned. kan je zo aan het kenteken zien (via de comp.) of het een echte S is :salut:
            Hoe werkt dat in Belgie ❓

4 reacties aan het bekijken - 1 tot 4 (van in totaal 4)
          • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.