993 4S gezocht

Home Forum Porsche Marktplaats Porsche Gezocht 993 4S gezocht

• Maker
    Discussie
  • zou graag nog een 993 4S aan mijn collectie toevoegen, liefst zwart of witte kleur en degelijke km.
    alle hulp is welkom.
    alvast bedankt :respect2:

15 reacties aan het bekijken - 1 tot 15 (van in totaal 28)
    • @peter993…. dus: cursus gelukt! :applaus:

Zorg er voor dat iemand je veel geld wil geven voor gebakken lucht…. :happy:

[quote=”yoery” post=244695]voila. 993 4S gekocht.[/quote]

Deze uiterst rechts staat toch ook vlak voor een poort zeker.

[quote=”yoery” post=241298]rare reacties van jullie hier, ik ben geen hoarder,ik koop wat ik leuk vindt .
          en den ene zijn budget is al wa groter als den andere,kan ik ook niet aan doen dat ik een goei zelfstandige activiteit heb en spaar.
          mocht jullie reactie op jaloezie zijn gebaseerd of frustratie, mag je da altijd zeggen, no problem.

dan mag je altijd mij contacteren en nodig ik u uit hoe je hetzelfde kan bereiken als ik op 6 jaar. :up:[/quote]

En contacteren hiervoor heb ik gedaan!! Verder dan een vraag van waar ik ben en mijn antwoord daarop zijn we niet gekomen. Weer ene die lucht verkoopt wss … :puke: en voor de rest :censored:

voila. 993 4S gekocht.

Attachments:
            • 2016-10-1214.53.10.png

deze topic mag gesloten worden

Met al die software en elektronica in die nieuwe kan je zeker in panne vallen. Onlangs hier nog een uit de hand gelopen topic over gelezen :first: :first: :first:

Met al die software en elektronica in die nieuwe kan je zeker in panne vallen. Onlangs hier nog een uit de hand gelopen topic over gelezen :first: :first: :first:

ach, altijd het excuus kunnen gebruiken dat ie in panne stond en je niet op tijd thuis bent geraakt is toch onbetaalbaar…. met een nieuwe gaat dat dus niet 😉

ach, altijd het excuus kunnen gebruiken dat ie in panne stond en je niet op tijd thuis bent geraakt is toch onbetaalbaar…. met een nieuwe gaat dat dus niet 😉

Rare jongens die Porschisten, je kan voor minder geld een gloednieuwe 911 met garantie bij de dealer kopen 🙂

Rare jongens die Porschisten, je kan voor minder geld een gloednieuwe 911 met garantie bij de dealer kopen 🙂

er staan er wel redelijk wat te koop in feite…
                            Mijn favoriet is blauw/blauw… nog geen twee jaar terug nog naar 1 gaan zien voor 60.000, nu staan ze allemaal rond de 90.000.

er staan er wel redelijk wat te koop in feite…
                              Mijn favoriet is blauw/blauw… nog geen twee jaar terug nog naar 1 gaan zien voor 60.000, nu staan ze allemaal rond de 90.000.

woensdag kijken naar een exemplaar 😀
                                hou jullie op de hoogte :salut:

woensdag kijken naar een exemplaar 😀
                                  hou jullie op de hoogte :salut:

15 reacties aan het bekijken - 1 tot 15 (van in totaal 28)
                                • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.