993 4S gezocht

Home Forum Porsche Marktplaats Porsche Gezocht 993 4S gezocht

• Maker
    Discussie
  • zou graag nog een 993 4S aan mijn collectie toevoegen, liefst zwart of witte kleur en degelijke km.
    alle hulp is welkom.
    alvast bedankt :respect2:

13 reacties aan het bekijken - 16 tot 28 (van in totaal 28)
      • Heb vandaag een 993 4S staan bekijken bij de garage van Luc Devos in Ieper. Stond er niet proper bij maar toch de moeite om eens van dichterbij te bekijken denk ik. Is wel in polar silver, zoals je hem volgens mij het meest ziet.

als het een 2S mag zijn met amper 41.000km
          http://soloporsche.com/showthread.php?t=83364

Ik denk dat je voor een propere en technisch in orde zijnde 993 4S toch een minimum richtprijs van 100.000 euro mag verwachten. En dan zullen die wagens iets van een 90.000 – 130.000 km gebold hebben. Ik merk tegenwoordig een jojo effect van de vraagprijzen. En het is nog volop zomer dus ze liggen nog wat hoger. Tegen de winter zakken die wat naar jaarlijkse gewoonte. Zeker cabrio’s. Wat mij ook opvalt dat is dat bijna alle wagens bij handelaars te koop staan. Precies of particulieren willen of durven hun wagen niet meer zelf te koop aanbieden. En bij een handelaar doe je nooit koopjes.

Niets mis met iemand die een hele collectie wil. Al zijn P’skes geen papieren beleggingen voor in de bankkluis, rijden kan geen kwaad!

@yoery
              : jaloezie is er hier niet op’t forum denk ik, ge zult al heel hard moeten zoeken! Dus no worries ivm reacties, het zijn gewoon meningen. En dan doe je ermee wat je zelf wil…

Als de prijzen aan het zakken zijn, is het de moment om te kopen hé.
                Gewoon doen.
                Ik zou er het geld niet voor over hebben (in de wetenschap dat je ze vroeger voor 50k kon kopen), maar ieder zijn ding.

Het is u van harte gegund!! Ik droom ook van een 4S maar dat kan mijn portemonnee niet aan. Mss idd op jouw uitnodiging ingaan om daar verandering in te brengen 😀

rare reacties van jullie hier, ik ben geen hoarder,ik koop wat ik leuk vindt .
                    en den ene zijn budget is al wa groter als den andere,kan ik ook niet aan doen dat ik een goei zelfstandige activiteit heb en spaar.
                    mocht jullie reactie op jaloezie zijn gebaseerd of frustratie, mag je da altijd zeggen, no problem.

dan mag je altijd mij contacteren en nodig ik u uit hoe je hetzelfde kan bereiken als ik op 6 jaar. :up:

Ik heb dezelfde indruk dan Mush. Lufties lijken mij iets goedkoper te worden (met uitzondering van turbo ed.)

:up:

IMO zijn ze een goede belegging geweest maar ik zie hun koninkrijk toch langzaam afbrokkelen. Die 964’s uit een andere thread, in zo’n staat voor een C2 voor 50k, dat had je verleden jaar niet.
                          Als ik op bevriende fora (en dit forum) kijk zie ik al veel luchtgekoelde te koop staan en ze gaan niet echt als zoete broodjes. Als er nu een paar van die hoarders geld gaan nodig hebben, of hun verzameling investering beu zijn, én die smijten er zo nog wat luchtgekoelde bij op de markt dan gaat de bubble eindelijk barsten…

…*denk ik*

Ben ik blij dat ik mijn auto’s koop omdat ik ze mooi vind 8)

Dat er zeer veel en vooral van de meest exclusieve vintage karretjes of oldtimers weinig of helemaal nooit bollen … om één of andere reden.

State Of Art bijvoorbeeld leent haar verzameling (niet alles ) gratis uit aan “vrienden” of “kennissen” omdat ze toch eens zouden rijden.

Is het nu een mythe dat deze rijtuigjes een goede (financiële) belegging zouden zijn of waren ?

🙄 😈 🙄

Op een Amerikaans forum merkte ik een topic waar een kerel in postte die al een hele hangar vol Porsches had en er nog steeds bij zocht. Dat betekent wel zoveel liefhebbers die niet aan de bak komen omdat ze net wat minder kapitaalkrachtig zijn om er één te kopen. Enkel een bedenking die ik me maak en niet als verwijt bedoeld. Dus alle succes met de zoektocht.

13 reacties aan het bekijken - 16 tot 28 (van in totaal 28)
                            • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.