993 4S of 993 Cabrio gezocht

Home Forum Porscheforum Technisch Luchtgekoelde Porsches 993 993 4S of 993 Cabrio gezocht

• Maker
    Discussie
  • Hier even een post voor een kennis van mij.
    Hij zoekt al een hele tijd een in zeer goede staat zijnde 993.
    Hij heeft er al enkele bekeken en vind niet echt de juiste tot nu toe.
    Wie weet er iets moois staan. Ik ga hem nog eens vragen welke kleur en opties hij wil.
    Momenteel heeft hij er eentje gezien in Nederland maar daar vertrouwd hij de verkoper niet echt 🙄

15 reacties aan het bekijken - 1 tot 15 (van in totaal 24)
    • De kennis van mij weet het zelf niet goed meer 😀
      Hij is nu ook al eens naar een 997 GTS gaan zien en denkt er sterk aan toch naar een jonge auto te gaan.
      Aan de andere kant denk ik dat ie gaat wachten met kopen tot die zeker is :respekt: wat hij en zijn vrouw willen. Ik hou jullie op de hoogte als ik meer weet.

Zou dit de juiste tijd zijn om ook m’n 993 4S te koop aan te gaan bieden :wtf:

‘t is dan wel geen cabrio …. :sarcastisch

Allen,

Ik zoek ook een 993 cabrio (maar zonder blauw lederen interieur).

Mail me gerust!

Wim

Heb via iemand van forum een mooie aangeboden gekregen.
              Zal die eens gaan bekijken samen met mijn kennis denk ik.

S2

Was onlangs bij Carrera Motors en daar stonden 2 993 Cabrio’s en 1 993 Targa.

Heb eigenlijk maar 1 goed bekeken (de andere had wat TLC nodig 😉 ), was een Polar Silber met een Blauw dak en zag er wel goed uit.

Omdat ik per ongeluk de 4 S benaming vergeten was, simpel….

Hoe kan ik DIT:

ik bedoelde natuurlijk dat een 993 4s cabrio NIET is gemaakt!

opmaken uit DIT:

Een 993 cabrio bestaat niet!!!!!

?? :think:

Maar nu is het dus duidelijk. 😉 :applaus:

En heb info gevonden dat er WEL S-modellen als cabrio geleverd zijn:
                    “Although a Carrera S Cabriolet was never officially offered by the factory, a small number (believed to be 5) were special ordered through the Porsche Exclusive department in 1997 and sold as 1998 models by Beverly Hills Porsche in California.”
                    Of de info 100% betrouwbaar is, durf ik niet zeggen… Maar aangezien het in de USA gebeurd is, zou ik er weer niet van verschieten. 😉

voor de slimmerikken onder ons, ik bedoelde natuurlijk dat een 993 4s cabrio NIET is gemaakt!
                      een 993 cabrio 2wd of 4wd natuurlijk wel maar geen 2S of 4s cabrio
                      Voila, ik hoop dat het nu duidelijk is!!

THX mush :respekt:

[quote=”Ghost” post=138486]Zoals al eerder geschreven een cabrio OF een coupe 4s.
                          Ik kan de titel niet wijzigen :bounce: ik zat er toen naast :oops:[/quote]
                          :salut:

Heb net mijn kennis gevraagd om zich aan te melden, dan kan hij zelf ook vragen stellen.
                            Gaat wat sneller 😀

Zoals al eerder geschreven een cabrio OF een coupe 4s.
                              Ik kan de titel niet wijzigen :bounce: ik zat er toen naast 😳

zal bedoelen 993 4s cabrio….zijn er wel maar heel zeldzaam

En de prijs voor de “slimste opmerking” gaat naar: Ronvos! :first:
                                  Speech, speech, speech! :popcorn:

15 reacties aan het bekijken - 1 tot 15 (van in totaal 24)
                                • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.