993 4S of 993 Cabrio gezocht

Home Forum Porscheforum Technisch Luchtgekoelde Porsches 993 993 4S of 993 Cabrio gezocht

• Maker
    Discussie
  • Hier even een post voor een kennis van mij.
    Hij zoekt al een hele tijd een in zeer goede staat zijnde 993.
    Hij heeft er al enkele bekeken en vind niet echt de juiste tot nu toe.
    Wie weet er iets moois staan. Ik ga hem nog eens vragen welke kleur en opties hij wil.
    Momenteel heeft hij er eentje gezien in Nederland maar daar vertrouwd hij de verkoper niet echt 🙄

9 reacties aan het bekijken - 16 tot 24 (van in totaal 24)
    • [quote=”ronvos” post=138429]Een 993 cabrio bestaat niet!!!!![/quote]

BLITSABLEITER07-08-2010002.jpg

993 Carrera 4 cabrio 1995

Een 993 Carrera 4 S cabrio, dat is iets anders!!!

:think: 😈 :think:

Een 993 cabrio bestaat niet!!!!!

Dit nog eens naar boven halen.
          Wie weet iets moois staan?

Heb mijn oor nog eens te luister gelegd bij mijn kennis omtrent zijn zoektocht.
            Hij zoekt dus een 993.
            Een donkere als het een cabrio is.
            En een Zilveren 4s als het een coupe is.
            Beetje uiteenliggende keuze maar ze moeten vooral in zeer goede staat zijn voor hem.
            Hij heeft er pas eentje gezien in Nederland (grijze coupe 4s) in goede staat aan net geen 50k.
            DEZE
            Daar moest hij direct beslissen of ie hem kocht of niet 😯
            Nu een tijdje later staat diezelfde auto op Mobile.de aan 75k 😯 dat word hem dus niet aan die prijs.
            Dus alle tips zijn welkom.
            Hij leest hier intussen mee denk ik.

Wim

Heb hem laatst gezien bij Hans toen ik daar was.
              Niet echt goed gekeken, maar zag er goed uit op het eerste gezicht.
              Dus een ritje waard waarschijnlijk. 💡

Tja, pak em beet zo’n 20 jaar geleden was een ouwe porsche een ouwe porsche en wilde iedereen nieuwer. Toen vonden ze de mid-lifecrisis en oldtimers uit en wilde iedereen/een aantal weer een auto uit z’n jeugd. De prijzen voor een kloppende SC of 3.2 lopen ook aardig op.

De foto van de Porsche gepost door Bully is nog van mijn broer geweest. Die heeft de wagen gekocht toen er +- 45.000 km op stonden van een ouder koppel. De wagen werd na 4 jaar verkocht voor 29.000 euro en als ik nu zie wat men vraagt had hij hem beter bijgehouden.

Ach ja, zo gaat dat hé met Porsche, Ups en Downs 😀

[quote=”bully” post=136390]993 4S cabrio bestaat niet 😉 [/quote]

😳 😳 😳
                    Dan heb ik hem gisteren verkeerd verstaan.
                    Hij heeft eerst een tijdje gezocht achter een 964 cabrio, dat weet ik zeker.
                    Nu vertelde hij mij gisteren na enkele pinten dat hij een 993 4S was gaan bekijken in NL.
                    Dus ging ik er vanuit dat het een cabrio was. Ga hem snel een maailte sturen met de vraag wat hij nu juist zoekt.

993 4S cabrio bestaat niet 😉 klikhierop

9 reacties aan het bekijken - 16 tot 24 (van in totaal 24)
                    • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.