993 4S of 997 2S

Home Forum Porsche Marktplaats Porsche Mening 993 4S of 997 2S

• Maker
    Discussie

• dierix
    Deelnemer

Ga deze week opnieuw testrijden met beide wagens. Ben er al duizend keer rond gelopen en qua looks en beleving zou het de 993 4S worden. Maar qua comfort, rijkosten weegt de 997 2S hard door. Help!

15 reacties aan het bekijken - 16 tot 30 (van in totaal 35)
      • eens benieuwd hoeveel deze zal staan over 8 dagen… enkele uren voor afloop.

Ik kan toch bijna niet geloven dat het een omgebouwde 964 is .
          De veiling zal zich niet bezighouden aan verzwijgen van belangrijke gegevens of oplichting .
          Zover ik aan je link kan zien is die wagen wel eens elders te koop aangeboden met de plkaten erop die geregistreerd waren op een 964 . MAar wil dat zeggen dat het dan ook die 964is ?

911-lover schrijft:
            [quote]Als je een koopje wil doen !!!

993 Turbo aan spotprijs ➡ KLIKKERDEKLIK

En op de volgende pagina haal ik alle Porsche-info die ik zoek

KLIKKERDEKLIK

Als je een koopje wil doen !!!

993 Turbo aan spotprijs ➡ KLIKKERDEKLIK

Ik zal deze avond eens in m’n 993 gids van Peter Morgan kijken. Die heeft alle antwoorden 😉

heeft iemand een idee hoeveel verschillende versies er van de 993 turbo zijn gemaakt, hoeveel van elk er zijn geproduceerd en hoe je ze kan herkennen.

ik dacht vier versies : 408pk, 430pk, 450pk en turbo s met 450pk

Vooral in Duitsland keuze te over en als het budjet een stootje kan verdragen…..stevige prijzen voor pracht(sammlung)exemplaren.

dierix schrijft:

testrit gemaakt. het wordt een 993. alleen nog aan het twijfelen of het toch niet beter een turbo zou zijn.

Dat is natuurlijk helemaal een icoon 8) , succes met de zoektocht………….

Inderdaad geen makkelijke keuze.
                          Vorig jaar in de lente beginnen kijken naar een 993, stuk of 10 wagens gaan bekijken en altijd was er wel iets…
                          Belangrijkste was voor mij dat ik nooit de volledige historiek terug vond of vertrouwde, zo twijfelde ik steeds.

Toen plots op een 997 C2 van een echte Porschefreak gebotst (reeds 20 jaar P en om de 4 jaar een nieuwe)
                          82 000 € km, bouwjaar 2005
                          Vorig jaar halfweg augustus gaan afhalen, nu reeds 10 000 km gereden.
                          Ook als 2° wagen.

Ik zou dus zeggen: ga voor een 997 😉

Groeten,

Oli

goede keuze

testrit gemaakt. het wordt een 993. alleen nog aan het twijfelen of het toch niet beter een turbo zou zijn.

Volledig eens met Deepee, 993 S zou ik voor geen geld meer wegdoen!

Of speel op de lotto en koop ze allebei (als je wint)

waarom de keuze tussen de 993 in 4WD en de 997 en 2WD?
                                    mij lijkt dan de meest eerlijke en voor de hand liggende keuze een 993 2S.
                                    deze is zowat alles wat de voorgangers hier al hebben opgesomd.
                                    en mijn keuze (als 2de wagen) zou dan uiteraard naar de 993 gaan.
                                    ik zou trouwens op dit moment geen 997 kopen. als straks de 991 in premiere gaat, gaat de waarde van de 997 dezelfde kant uit als die van de 996.

15 reacties aan het bekijken - 16 tot 30 (van in totaal 35)
                                  • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.