993 4S of 997 2S

Home Forum Porsche Marktplaats Porsche Mening 993 4S of 997 2S

• Maker
    Discussie

• dierix
    Deelnemer

Ga deze week opnieuw testrijden met beide wagens. Ben er al duizend keer rond gelopen en qua looks en beleving zou het de 993 4S worden. Maar qua comfort, rijkosten weegt de 997 2S hard door. Help!

5 reacties aan het bekijken - 31 tot 35 (van in totaal 35)
      • dierix schrijft:

Ga deze week opnieuw testrijden met beide wagens. Ben er al duizend keer rond gelopen en qua looks en beleving zou het de 993 4S worden. Maar qua comfort, rijkosten weegt de 997 2S hard door. Help!

Luxe probleem 😆 993 4S blijft zijn waarde houden. Ik ben het eens met Funny…….

ik zou zeggen

daily = 997
          2e wagen = 993

met de 993 zit ik liever niet ganse dagen in de file, dat is echt een wagen om te genieten, ik kom er meestal maar na 20u mee buiten als iedereen al thuis is en de wegen vlot berijdbaar zijn, een 997 zal qua comfort wel een stuk beter zijn en veiliger in de regen met hedendaagse electronische hulpmiddelen

Anoniem

993 4S is een waardevastere wagen ,looks zijn super .
            De 997 S is comfortabeler, betere prestaties .
            Volgens mij 2 verschillende wagens .Als je echt begeesterd bent door de 993 raad ik je aan om je hart te volgen .
            Indien het om een mooi exemplaar gaat met een gekende onderhoudshistoriek en als het om een bijkomende wagen gaat waarmee je jaarlijks geen 10-duizenden km’s gaat maken koop dan de 993 .
            Een 997 kan je later ook nog kopen en als het een goede 993 is en je wil hem eventueel verkopen zal je zeker niet veel afschrijven .

Ik zou de 997 2S kiezen maar ik ben bevooroordeeld 8)

Simpel : de 996 4S 8)
                Best of both worlds…

5 reacties aan het bekijken - 31 tot 35 (van in totaal 35)
              • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.