- Dit onderwerp bevat 4 reacties, 4 deelnemers, en is laatst geüpdatet op 10 jaren, 6 maanden geleden door .
-
Discussie
-
30 oktober 2014 om 02:34
Hallo,
De uitlaten op m’n 993 zijn door de vorige eigenaar zwart gespoten om 1 of andere reden. Zonde 😐
Omdat ik graag alles in de oorspronkelijke toestand terugbreng (of naar bestaande opties) zou ik de Porsche ‘Big Oval Exhaust Tips’ willen installeren omdat die er toch een pak beter uitzien dan de standaard uitlaten.
Weet iemand of die ook een verschillend geluid maken als de standaard uitlaten? Dus als ik alleen de uitlaten zou veranderen.
Blijkbaar zijn die uitlaten onderdeel van de M159 optie, het Motor Sound Package. Het is niet echt duidelijk wat er nog in dit package zit. De Airfilter Cover met de gaten en chrome afwerking zit er bij denk ik en ook aangepaste geluiddempers (Motor sound mufflers).
Maakt die airfilter cover een groot verschil in geluid (dus met standaard mufflers)?
De motor sound mufflers lijken me hun geld nml niet waard.Ik weet dat er nog allerlei andere opties zijn, maar niet van Porsche zelf, om nog veel meer geluid te maken, maar daar ben ik niet meteen naar op zoek. Het is goed zoals het is, of eventueel een klein beetje meer 🙂
- Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.