993 bi-turbo

• Maker
    Discussie
  • Ben vandaag naar Hasselt geweest voor een 993-biturbo van 1997 (komt uit Duitsland)bij http://www.mastercar.be .
    Is die toch wel verkocht zeker sinds een tweetal maanden. 😯
    Hebt gij hem misschien gekocht chris_lbr ❓ Als ik het goed heb was je toch zoekende achter zo ne vette 993.
    Wie weet iets meer te vertellen over “mastercar”,Koen misschien?Hij was de vroegere eigenaar van dancing hoenderhof (Hoeselt).
    Van dancing naar autobusiness……bizarre overstap.

15 reacties aan het bekijken - 1 tot 15 (van in totaal 18)
  • Anoniem

Kosten voor het invoeren in België liggen ergens tussen de 150 en de 200 euro. Koen kan je d’er wel meer over vertellen…

[quote=”Setakira”:2308xh9u]is deze dan geen interessante?

zwarte 993 Bi-Turbo

1995
        1ste eigenaar
        onderhoudsboekje
        92000km
        52.500€[/quote]

In de loop van deze maand ga ik hem bekijken,Sebastien.
        Bij theojanssen-porsche.nl staat een beauty.Bovendien is het in nederland,dus de prijs is al even beauty veronderstel ik.
        En wat zegt de belgische wetgeving voor een invoer vanuit Nederland?

is deze dan geen interessante?

zwarte 993 Bi-Turbo

1995
          1ste eigenaar
          onderhoudsboekje
          92000km
          52.500€

[quote=”jokke”:1154atgs][quote=”chris_lbr”:1154atgs]M.i. is de prijs zo hoog omdat hij van ’97 is. Een ’95’er vind je wel makkelijk voor om en bij de 55K of ‘t moet al nen hele speciale zijn.

En nee, ik heb er nog altijd gene gekocht want de 930 is nog niet verkocht… 🙄 [/quote]

De meeste kosten ongeveer 55000 gemiddeld, zelfs die van ’97 en ’98,Chris.[/quote]

Idd zoals ik reeds vertelde.

[quote=”chris_lbr”:1bmgtrc3]M.i. is de prijs zo hoog omdat hij van ’97 is. Een ’95’er vind je wel makkelijk voor om en bij de 55K of ‘t moet al nen hele speciale zijn.

En nee, ik heb er nog altijd gene gekocht want de 930 is nog niet verkocht… 🙄 [/quote]

De meeste kosten ongeveer 55000 gemiddeld, zelfs die van ’97 en ’98,Chris.

Anoniem

M.i. is de prijs zo hoog omdat hij van ’97 is. Een ’95’er vind je wel makkelijk voor om en bij de 55K of ‘t moet al nen hele speciale zijn.

En nee, ik heb er nog altijd gene gekocht want de 930 is nog niet verkocht… 🙄

55000 euro zal ook wel al gaan zeker. Amaai 65000 euro zo veel 😕

60.000€ zou nog gaan 65.000€ is teveel als je het mij vraagt.

direkt cash in het handje kan meestal voor een korting zorgen, wil hij niet naar 60.000€ gaan?

[quote=”jokke”:owyzfixn]Ben vandaag naar Hasselt geweest voor een 993-biturbo van 1997 (komt uit Duitsland)bij http://www.mastercar.be .
                      Is die toch wel verkocht zeker sinds een tweetal maanden. 😯 [/quote]

Nog eens geinformeerd naar de zwarte biturbo van 1997 met 108000 km omdat de koper half oktober 2005 de volledige betaling nog niet had uitgevoerd.Hij kreeg tijd tot 31/12/2005.Wat blijkt nu?De koper kon de betaling blijkbaar niet aan waardoor hij dus nu nog te koop staat.De prijs vind ik toch wel iets te…….65000 € 😥

Ik hem ook 1 ervaring met Centrum Cars.
                        Was in 1990 dus toen nog van hem.
                        Die was ook niet echt zo positief.

inderdaad Guys
                          gaat hier over de vroegere eigenaar van Centrum Cars en Hoenderhof nl Ludo Moosen,
                          heeft na bep. tijd Centrum Cars verhuurd aan andere persoon, had ondertussen
                          http://www.exclusief-invest.be ( verhuur porsche, ferrari, lambo, etc) opgericht en heeft zich een tijd daarmee bezig gehouden,
                          maar nog niet zolang met mastercars begonnen, en dit jawel op n 100 m van zn oude zaak ….
                          Johan is er onlangs nog bij geweest voor ne 911 ombouw, mail ns naar hem over zijn indrukken aldaar he…
                          succes
                          😀

Mmmm ik ken hem toch niet hoor

Ja , dat komt bij mij ook niet echt goed over.
                              En net omdat over de opstarter van Centrum Cars heel wat verhalen in Hasselt rondgingen.
                              Toendertijd woonde ik ook in Hasselt en verschillenden van mijn vroegere vriendenkring hebben hun wagen destijds daar gekocht en waren niet echt tevreden.
                              Hij wist wel in ee paar jaren van verkoper vanuit een garagebox in de parkijng van de TT-wijk uit te groeien tot één van de grootste en bekendste tweedehandswagenverkopers.

S2

[quote=”jokke”:1a3t3cf8][quote=”911-lover”:1a3t3cf8]
                                ……..Zijn dat die die naast Centrum Cars zitten ❓ [/quote]

Inderdaad,ze zijn onlangs nog 800 m verhuisd tot bijna naast centrumcars.Volgens goed ingelichte bron zou het zelfs gaan om de vroegere eigenaar van centrum cars.[/quote]

Eerst vroegere eigenaar van een dancing, nu ook al vroegere eigenaar centrum cars, misschien morgen vroegere eigenaar …

[quote=”911-lover”:2emyuj76]
                                  ……..Zijn dat die die naast Centrum Cars zitten ❓ [/quote]

Inderdaad,ze zijn onlangs nog 800 m verhuisd tot bijna naast centrumcars.Volgens goed ingelichte bron zou het zelfs gaan om de vroegere eigenaar van centrum cars.

15 reacties aan het bekijken - 1 tot 15 (van in totaal 18)
                                • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.