993 c2coupe manueel of 968 cs

Home Forum Porsche Marktplaats Porsche Gezocht 993 c2coupe manueel of 968 cs

• Maker
    Discussie

• kaotik
    Deelnemer

Enkel realistische prijzen

Om zelf mee te rijden ,niet om te ‘flippen’

Gisteren naar rs fest geweest, nogal veel liefhebbers van het science fiction genre, qua pricing :respekt:

Greet

5 reacties aan het bekijken - 16 tot 20 (van in totaal 20)
      • Realistisch voor mij?

993 TSS 30 en 35000
        968 cs TSS 20 en 30
        allemaal afhankelijk v staat en kmers

Ik ben zo’n persoon die net dan probeert ze te vinden, als iedereen zegt ‘vergeet het maar.’ In 2006 met men eerste 911 begonnen( die ik nog steeds heb), ondertussen toch al 6 aircooled sc’s en carerra gevonden aan deftige prijzen, dus het kan.
        Wel allemaal, buiten één, uit de USA moet ik toegeven

Er stond een gele cs voor 33900 op rs fest die netjes was met 85000 km, 10/20% te duur naar mijn normen

Yup! Realistische (911) prijzen alleen nog bij de waterkokers :popcorn:

Wim

voor realistische prijzen ben je 10 jaar te laat begonnen of geboren. :sleep: 😉

Niet vergeten dat een goede 968 CS zeldzaam is en zeker door zijn exclusiviteit in een hogere prijsklasse ligt.

Een 993 C2 manueel is duur omwille van zijn “puurheid” als sportieve 911 en de status als laatste luchtgekoelde.

Persoonlijk zou ik voor de underdog gaan, de 968 CS. 😈

Veel succes. :up:

succes en plezier met je zoektocht; en wat zijn in jouw beleving “realistische” prijzen ?

5 reacties aan het bekijken - 16 tot 20 (van in totaal 20)
              • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.