993 cabrio

Home Forum Porsche Marktplaats Porsche Te Koop 993 cabrio

• Maker
    Discussie
  • Hallo,

Ik ben nieuw op dit forum en op zoek naar een betrouwbare 993, ivm met volgende wagen had ik graag jullie advies

Wagen staat bij aecars.be

Occasie te koop:
    Porsche 993 *** C2-AUTOMAAT-111.029 KM ! 4/1997 ! ***

Mvg,

Wietie

14 reacties aan het bekijken - 1 tot 14 (van in totaal 14)
  • S2

Heel knappe wagen, maar … ik kan maar niet wennen aan de manier hoe de kap ligt als ze open is. Dat kon toch wel wat slimmer. In elk geval hebben ze dat bij de 986/996 in orde gemaakt.

Etieke dat is een schoolvoorbeeld van garantie :applaus: als het zo is mag het ook gezegd worden .

[.Alhoewel als het soms op garantie aankomt geven sommige verkopers niet thuis . :cry:[/quote]

Niet van horen zeggen ;
          kameraad heeft daar ne r8 gekocht
          na enkele maanden problemen met ophanging
          Oh! zeggen ze bij ae
          breng maar binnen bij officiele audi . alles netjes geregeld.

Volgens mij moet dit draadje naar “op zoek naar…”

Welkom Wietie op dit forum .

Een korte voorstelling van jou zelf zouden we op prijs stellen ,je kan een nieuwe topic aanmaken onder stel jezelf voor .

Wat betreft deze wagen ,ga gewoon eens kijken en rijden .Je zal snel merken of de tiptronic je ding is of niet .
              Correcte prijs en met een jaar garantie hoef je niet te vrezen .Alhoewel als het soms op garantie aankomt geven sommige verkopers niet thuis . 😥

Handgeschakelde :driver: :driver: :driver: , niet twijfelen.

Wim

Moet je eens met de Alfa (selespeed) van Timo rijden Erik.

Ik vindt het gewoon waauuuuuww. 😉

de mijne is ook ex USA geen probleem hoor, ik moet wel zeggen dat een manuele porschebak veel stroever is dan ik van mijn VW’s gewend ben en koppelingspedaal is ook heel wat zwaarder dus niet zo leuk als je in file staat of in de stad, tiptronic heb ik nog niet gereden

[quote=”joebarreke” post=115741]deze 993 cabrio is hier op het forum gekend.

http://www.2dehands.be/autos/autos/porsche/porsche-993-cabrio-135774739.html?qq=993+cabrio&pcpl=Postcode&list_cat=porsche&pc_id=&afd=autos%2Fautos%2Fporsche%5B/quote%5D

Raar dat deze maar niet verkocht geraakt! Blijft toch een fantastisch mooie auto!!

Hoi,

Is inderdaad een ex usa, hebben ze ook direct gezegd, heb daar niet echt een probleem mee.

Wagen is in 2000 duitsland binnengekomen en in 2007 belgië. Waarom is iedereen tegen een ex usa?

Heb eerder een probleem dat het een tiptronic is, wie kan me overtuigen of raadt dit af,

Hoewel mijn huidige wagen is een golf IV GTI met DSG bak, en daar ben ik best tevreden van, had ik
                        graag een handgeschakelde porsche gehad voor in weekend.

Thx for the advice!

Wietie

Anoniem

Dit is een ex-USA.

Mooie wagen!
                              Ik volg dit ook allemaal wat op het net en AE-CARS heeft toch wel een goede reputatie als ik het allemaal zo lees.
                              Eens gaan kijken en dan eventueel beslissen.

Wat is de huidige wagen, van waar ben je en je hobbies?

Deze dus: http://www.aecars.be/nl/detail_porsche-993-cabriolet-c2-automaat-111029-km–4-1997-_1541.aspx

Ziet er prachtig uit!, maar beauty is only skindeep…
                                Prijs is OK, km stand ook.
                                Met cabrio’s wordt in de regel rustiger gereden, en gezien hij 1 jaar waarborg geeft krijg je toch wel erg veel vertrouwen in de auto!
                                Als ik in jouw schoenen stond ben ik bang dat ik me niet kon bedwingen en hem na een geslaagde proefrit gelijk zou afrekenen :lekker:

14 reacties aan het bekijken - 1 tot 14 (van in totaal 14)
                              • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.