993 cabrio gezocht

Home Forum Porsche Marktplaats Porsche Gezocht 993 cabrio gezocht

• Maker
    Discussie
  • Mocht iemand een propere 993 cabrio verkopen of te koop weten staan … Let me know.
    Een kennis is serieus op zoek.
    Groeten.

5 reacties aan het bekijken - 1 tot 5 (van in totaal 5)
    • [quote=”Rocco” post=200360]Het is aanlokkelijk om te verkopen maar ik kan de 993 niet meer missen, enerzijds blij dat hij stijgt in waarde en anderzijds toch een wrang gevoel dat het te duur wordt om ooit nog eens een project in gang te steken … ik ga er gewoon van genieten zolang ik kan, met de beleggers en investeerders heb ik toch geen affiniteit …[/quote]

Ja t’is idd maar de vraag of dat allemaal kan blijven stijgen hé.
      Wie koopt dat nu? Idd wss meer beleggers dan echte porschefanaten.
      Spijtige voor mijn kennis is dat hij al 10 jaar staat te kwijlen telkens hij mijn 911 cabrio ziet en nu pas de knop kon doorhakken om er toch eentje te kopen.
      5 jaar te lang gewacht mijn gedacht!

Wim

[quote=”Rocco” post=200360]ik ga er gewoon van genieten [/quote]

Maar dan wel open hè, en wat doe je dan nu nog thuis met dat mooie weer. :mrgreen:

Het is aanlokkelijk om te verkopen maar ik kan de 993 niet meer missen, enerzijds blij dat hij stijgt in waarde en anderzijds toch een wrang gevoel dat het te duur wordt om ooit nog eens een project in gang te steken … ik ga er gewoon van genieten zolang ik kan, met de beleggers en investeerders heb ik toch geen affiniteit …

Amai pittig geprijsd :wtf:
            Als de mijne dat zou opleveren zou ik misschien toch ook wel geneigd zijn.
            Alhoewel…..

5 reacties aan het bekijken - 1 tot 5 (van in totaal 5)
            • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.