993 cabrio SOLD

• Maker
    Discussie
  • Beste Porsche liefhebbers, ik ben nieuw hier op dit forum en heb eerst eens even alles doorgelezen en heb gemerkt dat er een aantal bekenden op dit forum rondfietsen daarom lijkt het me wel leuk mezelf en mijn laatste aankoop even voor te stellen

Ik ben dus Geert, op andere forum’s beter bekend onder de naam Terrum

mijn vorig project was een Audi TT, dewelke ik kocht omdat ik nooit had gedacht een heuse porsche te kunnen betalen, ondertussen hebben we goed gewerkt en is het dus toch gelukt

mijn grote wens was een echte luchtgekoelde 911 en het is een 993 van ’96 geworden(285pk)

Als het geld er is hoop ik hier een juweel van te maken met de originele looks
    wel ga ik spelen met kleuren, velgen en vooral oog hebben voor detailwerk
    het lakwerk zal zwart blijven maar ik zou graag de bruine onderlaag iets meer naar boven willen laten komen en de bekleding zou ik heel licht grijs laten bebkleden,momenteel vertoond dit de eerste gebruiks sporen

[url=http://imageshack.us:2n0csx6b]

tips en advies zijn altijd welkom daar ik nieuw ben in deze wereld

mvg Geert

15 reacties aan het bekijken - 136 tot 150 (van in totaal 480)
    • deze maand te zien in de porsche-scene live.nl

van de moment ik hem in mijn bezit heb post ik de repo 😉

Ik weet het van mij was erover. Maar er werd over gesproken 😆 😉 Twijfel nog wat ik er dit jaar allemaal ga opplakken? Alhoewel misschien tegen de zomer ander speelgoed 🙄
        De Koen levert mooi werk af en daar mag reclame voor gemaakt worden ❗

[quote=”Audiotronics”:1nwlwedc]Mooi gedaan. Zeg maar gij waart destijds aan het lachen met mijn stickertuning 😆 maar uw voorruit is niet veel minder hé 😉
          Viel me nu op 😳 [/quote]

geef nu toe dat uw stickerkes echt wel niet te doen waren hé, en bij de mijne is dat ne compromis tussen mij en de Koen waardoor mijn zetel bekleding inneens een stuk betaalbaarder werd + dat ik voor deze prachtige ingreep dan ook graag reclame maak 8)

grtz Geert 😉

Mooi gedaan. Zeg maar gij waart destijds aan het lachen met mijn stickertuning 😆 maar uw voorruit is niet veel minder hé 😉
            Viel me nu op 😳

LINK NAAR DE VOLLEDIGE SHOOT
              http://www.flickr.com/photos/zjerome

grtz Geert

Van Porschemania gesproken 😉

Op de detailfoto’s zie je idd een mindere afwerking wat (ik verzeker je) in het echt niet te zien is .
                  Ik denk aan de deurpanelen . Dat was me in het echt niet opgevallen en op de foto ziet het er slordig uit .
                  Maar zoals gezegd , zo zie je dat helemaal niet

idee is zeker tof gevonden maar de afwerking is minder maar gezien de dikte van het lederis het niet mogelijk om in detail te gaan, vrees dat ik hier ga kiezen om verf te zoeken die de kleur van het interieur benaderd. Ik zal eerstdaags ne keer passeren in de modelbouwshop 😆 , toch leuk om te zien dat er nog zijn die gek genoeg zijn om aan zo iets te beginnen 8)

grtz Geert 😉

Neen , zo gekocht bij iemand van Geel 🙄 💡 😉

Das bij marcel bekleed zeker Koen 😉

😆 😆 😆

Hier enkele fotootjes (net gemaakt) van mijn modelletje .
                          Zo krijg je een ideetje

[quote=”911-lover”:c90ni0lj]Die ziet er super leuk uit .
                            De jouwe in het klein .
                            Is het interieur ook in het leder overtrokken ❓
                            Ik heb hier een 993 cabrio schaalmodel staan waarbij dat gebeurd is 😉 [/quote]

interieur is nog niet aangepakt, je brengt me op ideen 😆
                            ben nog opzoek naar de turbo stoelen dus best eens uitkijken naar een model schaal 1/18 waar deze instaan dan kan ik die misschien nog wel overbouwen, ‘t moet toch een beetje kloppen hé 😆

grtz Geert 😉

Die ziet er super leuk uit .
                              De jouwe in het klein .
                              Is het interieur ook in het leder overtrokken ❓
                              Ik heb hier een 993 cabrio schaalmodel staan waarbij dat gebeurd is 😉

heb nog een beetje verder gedaan aan de 1/18 porsche, sorry voor de slechte foto’s 😳

laat maar weten wat jullie der van vinden

grtz Geert

vandaag naar onze noorderburen gereden waar ik had afgesproken met Mike Raanhuis van Tekst en beeld, de huisfotograaf van Porsche scene live. dus binnenkort te zien in dit magazine, het was wel een regenachtige shoot maar daarom niet minder leuk 🙂

grtz Geert

15 reacties aan het bekijken - 136 tot 150 (van in totaal 480)
                                • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.