993 cabrio SOLD

• Maker
    Discussie
  • Beste Porsche liefhebbers, ik ben nieuw hier op dit forum en heb eerst eens even alles doorgelezen en heb gemerkt dat er een aantal bekenden op dit forum rondfietsen daarom lijkt het me wel leuk mezelf en mijn laatste aankoop even voor te stellen

Ik ben dus Geert, op andere forum’s beter bekend onder de naam Terrum

mijn vorig project was een Audi TT, dewelke ik kocht omdat ik nooit had gedacht een heuse porsche te kunnen betalen, ondertussen hebben we goed gewerkt en is het dus toch gelukt

mijn grote wens was een echte luchtgekoelde 911 en het is een 993 van ’96 geworden(285pk)

Als het geld er is hoop ik hier een juweel van te maken met de originele looks
    wel ga ik spelen met kleuren, velgen en vooral oog hebben voor detailwerk
    het lakwerk zal zwart blijven maar ik zou graag de bruine onderlaag iets meer naar boven willen laten komen en de bekleding zou ik heel licht grijs laten bebkleden,momenteel vertoond dit de eerste gebruiks sporen

[url=http://imageshack.us:2n0csx6b]

tips en advies zijn altijd welkom daar ik nieuw ben in deze wereld

mvg Geert

15 reacties aan het bekijken - 151 tot 165 (van in totaal 480)
    • deze morgen dus met forum.nl collega de max-flo onder de porsche gestoken, brullen dat dit doet 😯 8)

bij hoge versnelling en lage snelheid is het een beetje luid maar bij hogere snelheid klinkt het beter dan een muziek concert 8)

Alleen moet je dan wel zien dat er gene witte volvo onder een brug verstopt staat ,belgische politie bleek later,’k had wel een mooie wagen vertelde de vriendelijke man me terwijl hij me de bekeuring gaf 😆 😆 👿

grtz Geert 😉

de nieuwe bache en binnenhemel zitten derop hier de beloofde pics

detail van de afwerking rond de ruit is beter afgewerkt dan voorheen 8)

van de binnenhemel kan ik niet zo goed een foto maken maar heb het toch geprobeerd

grtz Geert 😉

Normaal begint het bij schaalmodellen en eindigt het met een echte in de garage maar gij doet juist andersom 😆 😉

Cool, 1 voor de deur en 1 op de salontafel 8)

schaalmodel is bijna klaar om naar de spuiter te gaan, juist de voorspoiler nog ne mm naar voor proberen te krijgen

begint der toch al op te trekken hé, even op het detail van de velgen letten, deze zijn gemaakt van echte aluminium en zijn echt tweedelig, kwesti van het wat echter te maken 8)

grtz Geert 😉

ken

knap!!! van ut
                met knappe velgen uiteraard!!!

zeker foto’s posten van het afgewerkte model hé

is natuurlijk leuk om de exate kopie te hebben op schaal 1/18

De porsche deze avond afgezet bij kustom creations voor terug een nieuwe kap en tegelijk terug een nieuwe binnenbache en dan is hij helemaal af, dan moet ik er niets meer aan doen dus begin ik maar aan een kleintje hé,een model op schaal 1/18, ik vind de gelijkenis treffend

ik heb van hetzelfde merk ook de cabrio en ven deze twee maak ik een exacte copy van de mijne

grtz Geert

ken

heeeel knappe wagen hoor Geert!!

je mag er meer dan fier op zijn 😉 )

die zwarte pinkers achteraan, hebben wel iets vind ik…
                    smaken en voorkeurgen verschillen natuurlijk… 😉 )

[quote=”911-lover”:yy7qp74d][quote=”Mushroom”:yy7qp74d][Akkoord, ze zijn misschien te koop, maar echt origineel Porsche is het niet hé ? [/quote]

Als alles echt origineel Porsche moet zijn is er van tuning ook nog weinig spraak .
                      Dan is zijn interieur , dak , velgen , verlaging , muziek , …. ook over the top 🙄 😉

GEwoon even een nadenkertje 😈 😉 😆 [/quote]

Da’s anders ! 😉

Ik wacht vol spanning op de volgende fotoshoot zodat ik nog wat kan kwijlen ! 8)

**Edit** Ondertussen nog maar eens de bestaande foto’s bekeken, enne … Echt *prachtige* wagen ! 😯

911-lover heeft wel een punt natuurlijk 😆

Even ter informatie, de volledig rode achtelichtblokken zitten der terug in 8)

grtz Geert 😉

[quote=”Mushroom”:1t9ws1pb][Akkoord, ze zijn misschien te koop, maar echt origineel Porsche is het niet hé ? [/quote]

Als alles echt origineel Porsche moet zijn is er van tuning ook nog weinig spraak .
                          Dan is zijn interieur , dak , velgen , verlaging , muziek , …. ook over the top 🙄 😉

GEwoon even een nadenkertje 😈 😉 😆

Sjieke dinges 😯
                            Achterlichten zou ik ook terug de rode nemen. Nu is er precies iets niet juist achteraan. Precies of er is een stuk van de lichten afgevallen.
                            Radio is toppertje. Eén van de betere stukken van PIONEER (maar die hebben niets slecht 😉 ).

[quote=”terrum”:1lm0d0l3]moet wel toegeven dat ik er zelf niet 100% achtersta, niet dat ze afbreuk doen aan de wagen maar meerwaarde geven ze ook niet echt en had er al aan gedacht om de rode één van de dagen terug te plaatsen[/quote]

YES !!
                              [size=150:1lm0d0l3]YES !!!![/size]
                              [size=200:1lm0d0l3]YESSSSS !!!!!!![/size]

Da’s het *enige* dat ontbreekt op deze *voortreffelijke* Porsche ! Akkoord, ze zijn misschien te koop, maar echt origineel Porsche is het niet hé ? IMO is dat van die tuning van ” ‘k zal u gaan emmen”.

Ik moet eigenlijk niet veel zeggen want de achterlichten van m’n T5 (geen Porsche dus) zijn ook in’t rood gespoten met een buske van 5 Euro hoor, maar de jouwe zo *zoveel* mooier zijn met rode originele pinkers.

geen probleem hoor, meningen verschillen nu eenmaal hé, blij dat je ze durft mee te delen 8)

doch moet ik ontkennen dat ze gepoten zijn je kan ze nu zo kopen, ook in het wit

moet wel toegeven dat ik er zelf niet 100% achtersta, niet dat ze afbreuk doen aan de wagen maar meerwaarde geven ze ook niet echt en had er al aan gedacht om de rode één van de dagen terug te plaatsen, ik had deze in pakket gekocht omdat ik de voorste absoluut nodig had (die waren eerst wel gepoten met een busj)en deze niet appart kon vinden ik zag er geen graten in om ze een tijdje te gebruiken 😕

grtz Geert 😉

Heeeeele knappe 993, en ik zwijg er nu al maanden over, maar nu moet’t eruit : die zwarte pinkers vanachter zijn *gatlelijk* en halen IMO heel de wagen naar beneden ! 8)
                                  Nee, serieus, het doet hem goedkoop overkomen omdat zo’n lichten (voor zover ik weet) niet bestaan en ze dus wel met een busje van 5 Euro moeten bijgewerkt zijn. Dat terwijl volledig rode achterlichten toch zo mooi zijn.
                                  De wagen is prachtig, af, speciaal, mooi, knap, al wat je wil, maar de achterlichten maken het kapot.

Vergeef je me ? 😳

15 reacties aan het bekijken - 151 tot 165 (van in totaal 480)
                                • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.