993 cabrio SOLD

• Maker
    Discussie
  • Beste Porsche liefhebbers, ik ben nieuw hier op dit forum en heb eerst eens even alles doorgelezen en heb gemerkt dat er een aantal bekenden op dit forum rondfietsen daarom lijkt het me wel leuk mezelf en mijn laatste aankoop even voor te stellen

Ik ben dus Geert, op andere forum’s beter bekend onder de naam Terrum

mijn vorig project was een Audi TT, dewelke ik kocht omdat ik nooit had gedacht een heuse porsche te kunnen betalen, ondertussen hebben we goed gewerkt en is het dus toch gelukt

mijn grote wens was een echte luchtgekoelde 911 en het is een 993 van ’96 geworden(285pk)

Als het geld er is hoop ik hier een juweel van te maken met de originele looks
    wel ga ik spelen met kleuren, velgen en vooral oog hebben voor detailwerk
    het lakwerk zal zwart blijven maar ik zou graag de bruine onderlaag iets meer naar boven willen laten komen en de bekleding zou ik heel licht grijs laten bebkleden,momenteel vertoond dit de eerste gebruiks sporen

[url=http://imageshack.us:2n0csx6b]

tips en advies zijn altijd welkom daar ik nieuw ben in deze wereld

mvg Geert

15 reacties aan het bekijken - 166 tot 180 (van in totaal 480)
    • Heel mooi ! 8)

vandaag een nieuwe radio geplaatst omdat de pioneer navigatie nooit echt gebruikt werd heb ik hem vervangen door een toestel dat de eigenschappen van de wagen nog beter aan kon vullen, radio past beter bij de kleur van de wijzerplaten en de witte verlichting past perfect bij de witte verlichting van het dash, hier is dus over nagedacht 😆

het is ge worden de Pioneer DEH-P88RS

hopelijk vinden jullie hem even waardig als ik 😀

prachtige fotoshoot By KEVVE
        te bekijken op volgende link

http://www.kevve.be/911geert.shtml

grtz Geert 😉

cabrio blinkt mooi 🙂

heb twee weken terug ook de stand mogen sieren van meguiers op het internationaal tuningsalon in Mechelen 8)

toen ik de wagen ging afzetten

de beurs zelf

grtz Geert 😉

vandaag de eerste editie van GR streettuners mogen aanschouwen en dit is voor mij een eer 8)

grtz Geert 😉

[quote=”mark986″:1mpgn9fu]bangelijke keuze en super nice afgewerkt!!! thumbs up, echt waar.
                al veel gezien maar de jouwe is AF!!!!!! Dikke pluim, gezond jaloers![/quote]

😳 THX, hier nog een road pic

grtz Geert 😉

Anoniem

bangelijke keuze en super nice afgewerkt!!! thumbs up, echt waar.
                  al veel gezien maar de jouwe is AF!!!!!! Dikke pluim, gezond jaloers!

Na 1.5 jaar de wagen in mijn bezit te hebben begon de afstands bediening vervelend te doen, om de starteronderbrekeing uit te schakkelen moest ik deze torsen en heel hart drukken, steeds slechter ging deze reageren met als gevolg dat ze gisteren echt wel dood was

eerder had ik bij Porsche antwerpen al een nieuwe gevraagd maar die lukten der niet in ze te programmeren op de wagen

later heeft Walter Verellen het nog drie keer geprobeerd en gisteren na twee uur is deze laatste er eindelijk in gelukt het programmatie menu te activeren en dan was het kwestie van seconden en de wagen heeft twee nieuwe afstands bedieningen, merci Walter 😛

voor diegene die dat niet weten, ‘t is dus verdomd moeilijk om dat probleem op te lossen 😯

grtz Geert 😉

😯 😯 😯 😯

SUPERmooi !!!!!!

😯 😯 😯
                        Nice!

SUPER ! AF! ….

WAW 😯

Super 8)

15 reacties aan het bekijken - 166 tot 180 (van in totaal 480)
                                • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.