993 cabrio SOLD

• Maker
    Discussie
  • Beste Porsche liefhebbers, ik ben nieuw hier op dit forum en heb eerst eens even alles doorgelezen en heb gemerkt dat er een aantal bekenden op dit forum rondfietsen daarom lijkt het me wel leuk mezelf en mijn laatste aankoop even voor te stellen

Ik ben dus Geert, op andere forum’s beter bekend onder de naam Terrum

mijn vorig project was een Audi TT, dewelke ik kocht omdat ik nooit had gedacht een heuse porsche te kunnen betalen, ondertussen hebben we goed gewerkt en is het dus toch gelukt

mijn grote wens was een echte luchtgekoelde 911 en het is een 993 van ’96 geworden(285pk)

Als het geld er is hoop ik hier een juweel van te maken met de originele looks
    wel ga ik spelen met kleuren, velgen en vooral oog hebben voor detailwerk
    het lakwerk zal zwart blijven maar ik zou graag de bruine onderlaag iets meer naar boven willen laten komen en de bekleding zou ik heel licht grijs laten bebkleden,momenteel vertoond dit de eerste gebruiks sporen

[url=http://imageshack.us:2n0csx6b]

tips en advies zijn altijd welkom daar ik nieuw ben in deze wereld

mvg Geert

15 reacties aan het bekijken - 181 tot 195 (van in totaal 480)
    • Ha, das tof, dan is’t premiere @ the streetglowers tuning day,thx 8)

ziet er beter uit dan de huidige ja 😆 😆
        Btw, morgen doen ik weer verder aan uw stoelkes eh makker 😛

Vandaag een pakketje toegekregen uit de UK, dat had ik al eens een keertje besteld en betaald in japan maar nooit toegekregen,

Grtz Geert 😉

😯 😯

da ga weer de moeite zijn die zetelkes…

Vandaag de eerste fase van de turbo seats gezien, en dat Kustom creations met leder kon omgaan wisten we al maar blijkbaar kan de Koen ook goed overweg met carbon 😯

just the way I like it

The master himself

enjoy, Geert 😉

[quote=”911-lover”:2e8mqq3q]Ben je dan het rijden verleerd als je dat papier niet in handen hebt ?
                Zelf al 2 keer zonder papier maar niet zonder wagen gezetn 😈 😉 [/quote]

dat niet, maar mijn porsche en mijn buske kennen ze hier in Temse nogal goed, dat zou dus nogal dom zijn om daar meer rond te rijden, zeker als je een schoonvader en een vrouw hebt die voor mij willen rijden

grtz Geert 😉

Ben je dan het rijden verleerd als je dat papier niet in handen hebt ?
                  Zelf al 2 keer zonder papier maar niet zonder wagen gezetn 😈 😉

Oppassen met de voet straks 😉
                    18 dagen duren een eeuwigheid als je zit te wachten.

WB

Is dat dan geen ritje met de porsche………. 😆 ?, kvind dat anders ook wel es leuk……………. 8)
                      Trouwens suuuper mooie auto heb je daar, komt veel beter tot zijn recht dan op de foto’s……… 😯

Hij heeft een vrouw met een rijbewijs he 8)

WB

Kheb je auto anders zondag toch in Aarschot kunnen bewonderen, niet dan………………? 😕

Dat wordt weer genieten dus !!! 8)

nog vier uur en we mogen terug de baan op, achtien dagen rijverbod zijn dan voorbij dus een ritje met de Porsche zit er aan te komen 8)

grtz Geert 😉

vadaag het kofferdeksel an een nieuw logo voorzien daar het oude zijn beste tijd gehad had 8)

grtz Geert 😉

Vandaag de Porsche gaan terug halen in Geel waar de koppeling werd vervangen en nog een paar andere ingrepen werden uitgevoerd en wat een verschil, de vroeger eens zo zware koppeling is nu zo zacht als een gewone wagen wat de wagen een stuk aangenamer door het verkeer gaat

grtz Geert 😉

15 reacties aan het bekijken - 181 tot 195 (van in totaal 480)
                                • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.