993 cabrio SOLD

• Maker
    Discussie
  • Beste Porsche liefhebbers, ik ben nieuw hier op dit forum en heb eerst eens even alles doorgelezen en heb gemerkt dat er een aantal bekenden op dit forum rondfietsen daarom lijkt het me wel leuk mezelf en mijn laatste aankoop even voor te stellen

Ik ben dus Geert, op andere forum’s beter bekend onder de naam Terrum

mijn vorig project was een Audi TT, dewelke ik kocht omdat ik nooit had gedacht een heuse porsche te kunnen betalen, ondertussen hebben we goed gewerkt en is het dus toch gelukt

mijn grote wens was een echte luchtgekoelde 911 en het is een 993 van ’96 geworden(285pk)

Als het geld er is hoop ik hier een juweel van te maken met de originele looks
    wel ga ik spelen met kleuren, velgen en vooral oog hebben voor detailwerk
    het lakwerk zal zwart blijven maar ik zou graag de bruine onderlaag iets meer naar boven willen laten komen en de bekleding zou ik heel licht grijs laten bebkleden,momenteel vertoond dit de eerste gebruiks sporen

[url=http://imageshack.us:2n0csx6b]

tips en advies zijn altijd welkom daar ik nieuw ben in deze wereld

mvg Geert

15 reacties aan het bekijken - 241 tot 255 (van in totaal 480)
    • der is dus niets kopot gedaan, mede door de Knoet, onze securetyboy en ik had mijnen hond bij om indruk te maken:lol:

grtz Geert 😉

[quote=”Kustom creations”:vt5jvrj3]Jim, wat kan er nu gebeuren.
        Kras, dan wordt dat gespoten. LEder beschadigd dan wordt dat vervangen.

Durf jij wel met je auto rijden? stel dat er een ongeluk gebeurd? 😉 [/quote]

Nu nog wel. Zit toch al vol blutsen 😆 .
        Leder zal wel niet beschadigd raken. Normaal zijn de auto’s afgesloten. Maar als je soms hoort over beschadigingen (op ITS is dat toch al gebeurd?) dan is het toch een pak ellende. Papieren ivullen, misschien expertise, wagen binnen doen enzovoort.

Nu moest ik zelf een stand plaatsen en een demowagen plaatsen van mijzelf = OK. Dan doe je het voor de publiciteit en uiteindelijk voor je eigen portemenee 😉 .

Jim, wat kan er nu gebeuren.
          Kras, dan wordt dat gespoten. LEder beschadigd dan wordt dat vervangen.

Durf jij wel met je auto rijden? stel dat er een ongeluk gebeurd? 😉

Niet op Daggie GTG3 te bewonderen 😥 . Durft gij uw wagen op een stand te plaatsen 😯 😉 . Daar zouden ze mij dik moeten voor betalen (Gunther ❓ ❓ ❓ 😉 )

De 993 is dit WE te bewonderen op de TB stand in Gent maar alvorens hem daar te droppen heeft den Tim van Car clean servises hem nog eens onder handen genomen, dit is dus de referentie in mijn ogen als je wagen moet opgekuist worden, de mijne had al waskrassen dewelke vakkundig werden weggehaald

en Koentje had nog een verrasing voor mij

Kwestie van hem helemaal af te maken 8)

en ik mot toegeven, ‘k ben der blij mee

grtz Geert 😉

[quote=”terrum”:3340bb77]
                  ge had nochthans geen instap tikketje gekocht 😈 😆

[/quote]

jawel, ik heb dat ontvangen 😈 😈 😈

[quote=”knoet”:2wog1vhy]segeuh geert, ik heb daarnet uw kar zien staan

ben er ff in gaan zitten om den binnenkant is tegoei te bewonderen (geen nood men schoenen waren proper 😆 )

1 woord ➡ WOW

ps: als ge er wa zever of kwijl in ga terugvinden…. sorry 😛 [/quote]

ge had nochthans geen instap tikketje gekocht 😈 😆

blij dat ge het mooi vind

dit hebik ook nog even bijgekocht om het wit uit de voorbumper te bannen,

dit zijn wel nog niet de definitieve, dewelke ik in japan bestel heb maar ik wacht er reeds vier maanden op, blijkbaar tevergeefs, ik hoop dat deze dus ooit eens gaan toekomen 😥

grtz Geert 😉

segeuh geert, ik heb daarnet uw kar zien staan

ben er ff in gaan zitten om den binnenkant is tegoei te bewonderen (geen nood men schoenen waren proper 😆 )

1 woord ➡ WOW

ps: als ge er wa zever of kwijl in ga terugvinden…. sorry 😛

Schitterend project en prachtige 993 !

[quote=”knoet”:eicouf4g]hebde al goei adreskes voor zoiets?[/quote]

neen niet echt, heb hier één adreske maar meerdere zijn welkom hé

grtz Geert 😉

hebde al goei adreskes voor zoiets?

170000, maar kheb een kleine olie lek onderaan de motor en dat stoord me enorm, en ik wil een glimmende motor,

en btw ik heb nog nooit nen band versleten 😆

Prachtig project. Vind die BBS heel goed passen. Turbo spoiler beetje stoer, maar maakt het misschien iets exclusiever.

Hoeveel kilometers heeft je motor gelopen? Is er reden om hem te reviseren? Een motor die het goed doet kan je beter ‘dicht’ laten … Pas als er teveel olieverbuik is of als ie andere kwaaltjes begint te vertonen, pak hem dan pas aan.
                                  Je vervangt toch ook je banden niet als ze nog niet voor de helft versleten zijn … (of toch?) 😉
                                  By the way : Ik vind je nieuwe velgen adembenemend mooi !!!

15 reacties aan het bekijken - 241 tot 255 (van in totaal 480)
                                • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.