993 cabrio SOLD

• Maker
    Discussie
  • Beste Porsche liefhebbers, ik ben nieuw hier op dit forum en heb eerst eens even alles doorgelezen en heb gemerkt dat er een aantal bekenden op dit forum rondfietsen daarom lijkt het me wel leuk mezelf en mijn laatste aankoop even voor te stellen

Ik ben dus Geert, op andere forum’s beter bekend onder de naam Terrum

mijn vorig project was een Audi TT, dewelke ik kocht omdat ik nooit had gedacht een heuse porsche te kunnen betalen, ondertussen hebben we goed gewerkt en is het dus toch gelukt

mijn grote wens was een echte luchtgekoelde 911 en het is een 993 van ’96 geworden(285pk)

Als het geld er is hoop ik hier een juweel van te maken met de originele looks
    wel ga ik spelen met kleuren, velgen en vooral oog hebben voor detailwerk
    het lakwerk zal zwart blijven maar ik zou graag de bruine onderlaag iets meer naar boven willen laten komen en de bekleding zou ik heel licht grijs laten bebkleden,momenteel vertoond dit de eerste gebruiks sporen

[url=http://imageshack.us:2n0csx6b]

tips en advies zijn altijd welkom daar ik nieuw ben in deze wereld

mvg Geert

15 reacties aan het bekijken - 256 tot 270 (van in totaal 480)
    • dat rollend gedeelte is wel niet voor direct, het weer is beter aan het worden en dan wil ik kunnen bollen en meetings doen maar dat staat op het programma voor het einde van dit sezoen

wat zouden we willen, als we der je juiste mensen voor vinden die zo iets kunnen uitvoeren en tips zijn altijd welkom

eerst en vooral zouden we de motor willen reviseren,daar waar nodig, hij bold nog als een nieuwe en dan had ik graag alles wat te polieren is en geblonken kan worden laten blinken de rest moet gespoten worden enz, allé ‘t moet nen blinker worden 😛

graag had ik der nu al kontakten voor gelegd omdat je dit lang genoeg op voorhand moet plannen vrees ik 🙄

grtz Geert 😉

de geert is ni te stoppen 😆

lap daar gaan we weer

Voila, we gaan beginnen aan de motor 😆

Maar inderdaad zeer mooi resultaat !

@993S, wow das een dik compliment, , Het was in het begin een beetje zoeken hoe en wat omdat de porsche wereld nieuw was voor mij, en ‘t is een beetje vlotter verlopen dan ikzelf in gedachte had, eens we op dreef zijn ,dan zijn we nog moeilijk te stoppen.Enkel het financiele heeft wat vertragingen veroorzaakt, dat was ook zo met den TT maar dien is toch ook in dik orde gekomen. Ik ben zelf zeer tevreden met het resultaat maar ben stiekem toch steeds opzoek naar subtiele veranderingen die hem alleen maar mooier en unieker maken

We zien wel wanneer het stopt, ik denk nooit,volgende stap is het rollend gedeelte

grtz Geert 😉

Terrum, felicitaties met je velgen.
                Ze staan subliem op de wagen. Dat is AF !!

Wat een wereld van verschil tegen je eerste montage met die getrokken banden.

Je wagen is een van de mooitse 993’s die er nog rondrijden.
                Je hebt er al wat aan uitgegven maar je hebt dan ook bijna een nieuwe 993.
                En dat kan tellen.

hoi maat 5 stuks ❓ ❓

PT

😀 , Ook vrij nieuw op deze site, en in het bezit van een 993 cabrio. 5 exemplaren ondertussen ??

Groeten,

de motor nog he 😆

ge ziet dat ge niet schoon moet zijn om met ne mooie wagen te rijden hé

Dat is hier wel duidelijk 😆 (grapje hé 😉 )
                        Prachtwagen ❗ ❗ ❗
                        Het enige wat ik niet echt mooi vind is de turbospoiler op de koffer. Maar dat is persoonlijke smaak.

Mooi en het hart in goudkleur 😯 .
                            Ik krijg meer en meer goesting om terug een 930 turbo beginnen te zoeken en te restaureren. Uiteindelijk heb je meer plezier aan een exclusieve wagen die tijdloos blijft en waarmee je op die enkele zonnige zondagen mee buiten komt dan elke dag ermee rond te rijden. Daarom dat ik die mensen met zo een wagen (993RS, 996GT3RS …) begin te snappen. ‘s Avonds even in de garage de mooie opgeblonken P gaan bewonderen en af en toe gaan mee cruisen.

VET VET VET.

Me want them too 😆

bandjes liggen er op

de wielen zien er proper uit, ben benieuwd naar het resultaat

greet kenny

15 reacties aan het bekijken - 256 tot 270 (van in totaal 480)
                                • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.