993 cabrio SOLD

• Maker
    Discussie
  • Beste Porsche liefhebbers, ik ben nieuw hier op dit forum en heb eerst eens even alles doorgelezen en heb gemerkt dat er een aantal bekenden op dit forum rondfietsen daarom lijkt het me wel leuk mezelf en mijn laatste aankoop even voor te stellen

Ik ben dus Geert, op andere forum’s beter bekend onder de naam Terrum

mijn vorig project was een Audi TT, dewelke ik kocht omdat ik nooit had gedacht een heuse porsche te kunnen betalen, ondertussen hebben we goed gewerkt en is het dus toch gelukt

mijn grote wens was een echte luchtgekoelde 911 en het is een 993 van ’96 geworden(285pk)

Als het geld er is hoop ik hier een juweel van te maken met de originele looks
    wel ga ik spelen met kleuren, velgen en vooral oog hebben voor detailwerk
    het lakwerk zal zwart blijven maar ik zou graag de bruine onderlaag iets meer naar boven willen laten komen en de bekleding zou ik heel licht grijs laten bebkleden,momenteel vertoond dit de eerste gebruiks sporen

[url=http://imageshack.us:2n0csx6b]

tips en advies zijn altijd welkom daar ik nieuw ben in deze wereld

mvg Geert

15 reacties aan het bekijken - 16 tot 30 (van in totaal 480)
  • Anoniem

AF!

PRACHTIG 😯

‘t heeft lang geduurd maar heb eindelijk den tijd en de goesting gevonden om de velgen onder de wagen te plaatsen, direct ook even de uitlijning laten nakijken

achteraan heb ik ze voorzien van buitenboorden 3.25 en voor2.25
          achter zijn ze nu 11 breed en vooraan 8.5

Grtz Geert

Anoniem

Hazo,
            had ik het geweten dan was ik ook nog efkes tot bij Jochen gereden.
            Ik heb zijn camionette op en afgevoerd naar de carrossier met mijn remorque.
            K’zal volgende week eens gaan kijken hoever hij staat.
            Groeten.

Mooi mooi .
              Ook de lanmpen zijn erg geslaagd

Ik had dit WE een facelift transformatie op het programma staan voor den T5 en ik had mijn originele bumper beloofd aan T&S in vichte, omdat mijn bus een dubbele cabinne is moest ik hem wegens te groot op het dal binden 😆

voila, bijna klaar, het logo, chrome latje en twee onderliggende steuntjes moeten nog geleverd worden

zo was hij 😛

work in progress 😆

na één uur zag hij er zo uit

the result

Ik vind het alvast zéér geslaagd,enjoy

grtz Geert

Geen idee 😈 😆 😆 😆

Anoniem

Vandaag op de E17 dacht ik plots in de verte een zwaar (lees hoog-)beladen vw camionette te spotten. een of andere turk of marokkaan op weg naar z’n hometown dacht ik…zie je wel meer in de zomer.
                    Bleek een witte T 5 voorzien van BBS’kes te zijn. Een halve meter ladders op de portebagage met daarbovenop nog een grote voorbumper eropgesjord ……
                    Iemand een idee wie deze turk zou kunnen zijn ? 😆 😆 8)

ik wilde ze eerst nieuw bestellen maar blijkt dat net nu de firma RH in overname te zijn en enkele maanden niets van dit fraais te bestellen is wegens geen produktie voor de moment dus ben ik maar in duitsland op zoek gegaan en de meest geschikte set gekocht en dat was deze, nu is het juist nog twee bredere boorden bestellen en monteren die handel

grtz Geert 😉

OK , niks gezegd .
                        Ik wist niet dat ze tweedehands waren 😳

[quote=”911-lover”:3vviae5q]Vette velgen .
                          Ze mogen idd wel breder .
                          Hadden ze je niet beter kunnen informeren hoe breed de ring mag zijn om perfect te passen ?
                          Ze hebben toch ook lijsten met ET en J ❓
                          Nu met je extra kosten maken .[/quote]

ja misschien wel maar als ge ze tweedehands koopt moet ge het doen met wat je vind he, nen anderen boord steken is niet echt de kost en het was of vooraan smaller maken of achteraan breder en omdat ik der eigenlijk niet echt veel van afken koop ik maar en zie dan waar we uitkomen 😆

morgen gaan we meten hoeveel we achter breder kunnen, ik hoop naar 10.5 of 10.75 te kunnen gaan, 11 gaat volgens mij te breed zijn

Vette velgen .
                            Ze mogen idd wel breder .
                            Hadden ze je niet beter kunnen informeren hoe breed de ring mag zijn om perfect te passen ?
                            Ze hebben toch ook lijsten met ET en J ❓
                            Nu met je extra kosten maken .

Schandalig zone vuile P 👿 😉
                              Ziet er wel goed uit maar ze ogen veel meer naar buiten komen. Misschien ook een spacer ertussen?
                              Bredere rand achteraan gaat wel nog véél mooier zijn 😉

vandaag bandjes op de RH’s laten trekken en op nen hele vuile P gepast

kijk ne keer hoeveel plaats we nog hebben, dat smeekt om bredere boorden

vooraan had ik schrik dat ze te ver naar buiten zouden komen maar die vrees was onterecht, ze zitten als gegoten, achteraan vind ik ze niet breed genoeg ogen dus hier ga ik zeker een bredere boord voor bestellen, deze zijn nu 10 inch en dat zal wss 10.5 worden

Ziet er heel goed uit. Nog een wit Porschedeksel met gekleurd embleem erop en het is klasse 😉

15 reacties aan het bekijken - 16 tot 30 (van in totaal 480)
                                • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.