993 cabrio SOLD

• Maker
    Discussie
  • Beste Porsche liefhebbers, ik ben nieuw hier op dit forum en heb eerst eens even alles doorgelezen en heb gemerkt dat er een aantal bekenden op dit forum rondfietsen daarom lijkt het me wel leuk mezelf en mijn laatste aankoop even voor te stellen

Ik ben dus Geert, op andere forum’s beter bekend onder de naam Terrum

mijn vorig project was een Audi TT, dewelke ik kocht omdat ik nooit had gedacht een heuse porsche te kunnen betalen, ondertussen hebben we goed gewerkt en is het dus toch gelukt

mijn grote wens was een echte luchtgekoelde 911 en het is een 993 van ’96 geworden(285pk)

Als het geld er is hoop ik hier een juweel van te maken met de originele looks
    wel ga ik spelen met kleuren, velgen en vooral oog hebben voor detailwerk
    het lakwerk zal zwart blijven maar ik zou graag de bruine onderlaag iets meer naar boven willen laten komen en de bekleding zou ik heel licht grijs laten bebkleden,momenteel vertoond dit de eerste gebruiks sporen

[url=http://imageshack.us:2n0csx6b]

tips en advies zijn altijd welkom daar ik nieuw ben in deze wereld

mvg Geert

15 reacties aan het bekijken - 286 tot 300 (van in totaal 480)
    • knap werk geleverd, de bache spant ook goed aan en de kleur is fantastisch, moet ik echt eens komen bewonderen 😀

greetz kenny

Juist Geert zijn nieuwe bache geinstalleerd.

De premiere is voor het Porscheforum 😆

[quote=”WB”:hwm9iiph]Zijn die eta beta velgen dan niet deze die op de laatste twee foto”s met je voorbumper staan? Die hebben toch dezelfde figuur, maar zwart hart en andere ET? Kzal wel mis zijn, ktrachtte gewoon te volgen. Zoals je weet zoek ik zelf al lang andere velgen voor men boxster maar kvind ze altijd of te duur of jst niet goed genoeg..zoal jij al aanhaalde.
          Ik kom nu ook merken tegen waar ik nog nooit van hoorde..maar kben dan ook nog niet zo lang geïnteresseerd in het “tunen”van een auto…. 😳
          gr
          WB[/quote]

niet elke foto in mijnen topic is van mijnen auto, er zijn er een paar van anders wagens opgezet om een idee te krijgen van wat allemaal mogelijk was met mijn bbs-sen 😆

als ge nog mooie wielen zoekt, als de bbs-sen klaar zijn mogen de eta-beta’s de deur uit,deze zijn zeer mooi en vallen wel in de duurdere prijs klasse, maar persoonlijk ben ik ervan overtuigd dat als ge deze wielen proper onderhoud en ze later terug verkoopt dat ge gewoon uw geld terug krijgt 💡

grtz Geert

ziet er proper uit met de nieuwe voorbumper

greetz kenny

idd wim, op de laatste foto’s staan de eta beta’s er nog op

ik denk niet dat geert al ergens een foto gepost heeft met de BBS Lemans 🙂

WB

Zijn die eta beta velgen dan niet deze die op de laatste twee foto”s met je voorbumper staan? Die hebben toch dezelfde figuur, maar zwart hart en andere ET? Kzal wel mis zijn, ktrachtte gewoon te volgen. Zoals je weet zoek ik zelf al lang andere velgen voor men boxster maar kvind ze altijd of te duur of jst niet goed genoeg..zoal jij al aanhaalde.
                Ik kom nu ook merken tegen waar ik nog nooit van hoorde..maar kben dan ook nog niet zo lang geïnteresseerd in het “tunen”van een auto…. 😳
                gr
                WB

Tweedelige BBS zonder breede boort stonden der op bij den aankoop, mooi maar niet mooi genoeg 🙄
                  keskins waren mijn eerste alternatief, deze kwamen over van ik wil wel maar ik kan niet 😳 , dan een setje RH cuprad gevonden maar deze bleken te breed 😳 , dan maar de 18 inch eta beta(van Gemballa) gekocht en opgekuist, sublieme velg voor deze wagen 😯 8) maar ik ben al lang fan van den BBS Lemans en als ze die dan aanbieden in 19 inch voor een mooie prijs kon ik deze dus niet laten liggen 8)

nu heb ik twee prachtige sets en als ik zin heb kan ik eens afwisselen 💡

@ WB eta beta een BBS lijken in de verste verte niet op elkaar 😯 🙄 ❓

grtz Geert

[quote=”WB”:1wdn8aab]Kan niet goed meer volgen…..eerst lagen er BBS-en op, dan Keskin, dan Eta-beta, en nu terug “19duims BBS-en?
                    Lijken die BBS-en en die E-B niet wat op elkaar? Kvind die met zwart hart toch wel mooi….. 😯
                    wb[/quote]

Die BBS velgen vind ik wel subliem.
                    Verder ben ik gestopt met u te volgen 😆 . Maar doe zeker verder.

WB

Kan niet goed meer volgen…..eerst lagen er BBS-en op, dan Keskin, dan Eta-beta, en nu terug “19duims BBS-en?
                      Lijken die BBS-en en die E-B niet wat op elkaar? Kvind die met zwart hart toch wel mooi….. 😯
                      wb

[quote=”Audiotronics”:3py5b834]Doe zo voort ❓ . Hij kan niet veel meer veranderen 😉 .
                        Zal hem de 16e maart wel eens kunnen bewonderen hoop ik.[/quote]

ik denk dat em niet naar de GTG 3 kan komen… 😉

[quote=”Audiotronics”:1sx23zhr]Doe zo voort ❓ . Hij kan niet veel meer veranderen 😉 .

Euhm, volgende moeten nog gebeuren:

-cabriodakje vernieuwen
                          -afdekhoes cabriodakje vernieuwen
                          -stuurtje bekleden

Tegen dat dat gedaan is vind hij weer wel iets anders om te veranderen
                          😆

[quote=”Audiotronics”:2kp0yggm]Doe zo voort ❓ . Hij kan niet veel meer veranderen 😉 .

😯 😯 , ge onderschat mij denk ik 😯 😯

wacht maar tot ik de motor onder handen neen, maar das voor de volgende winter 😛

de bedoeling is de motor en dikke opfris beurt te geven en alles wat kan blinke zal blinken
                            ik ben alleen nog op zoek naar iemand die zo een werkje aankan

grtz Geert 😉

Doe zo voort ❓ . Hij kan niet veel meer veranderen 😉 .
                              Zal hem de 16e maart wel eens kunnen bewonderen hoop ik.

Terrum,

Respect voor alle mooie aanpassingen die je tot nu toe gedaan hebt.

Binnenkort heb je ne ganse nieuwe 😀

En ook de prijs betaald van ne ganse nieuwe 😯

Doe zo voort!

Plumber

de voorbumper staat er op, nu is het wachten op de zwarte pinkers

[url=http://img168.imageshack.us/my.php?image=turbovoorbumper99300180qc9.jpg:252phv46]

ook dit nog besteld in de VS

[url=http://img99.imageshack.us/my.php?image=tellers993zilver1we2.jpg:252phv46]

grtz Geert 😉

15 reacties aan het bekijken - 286 tot 300 (van in totaal 480)
                                • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.