993 cabrio SOLD

• Maker
    Discussie
  • Beste Porsche liefhebbers, ik ben nieuw hier op dit forum en heb eerst eens even alles doorgelezen en heb gemerkt dat er een aantal bekenden op dit forum rondfietsen daarom lijkt het me wel leuk mezelf en mijn laatste aankoop even voor te stellen

Ik ben dus Geert, op andere forum’s beter bekend onder de naam Terrum

mijn vorig project was een Audi TT, dewelke ik kocht omdat ik nooit had gedacht een heuse porsche te kunnen betalen, ondertussen hebben we goed gewerkt en is het dus toch gelukt

mijn grote wens was een echte luchtgekoelde 911 en het is een 993 van ’96 geworden(285pk)

Als het geld er is hoop ik hier een juweel van te maken met de originele looks
    wel ga ik spelen met kleuren, velgen en vooral oog hebben voor detailwerk
    het lakwerk zal zwart blijven maar ik zou graag de bruine onderlaag iets meer naar boven willen laten komen en de bekleding zou ik heel licht grijs laten bebkleden,momenteel vertoond dit de eerste gebruiks sporen

[url=http://imageshack.us:2n0csx6b]

tips en advies zijn altijd welkom daar ik nieuw ben in deze wereld

mvg Geert

15 reacties aan het bekijken - 466 tot 480 (van in totaal 480)
    • Heb mezelf nog eens een cadoke gedaan en ben op zoek gegaan naar een hart-top voor mijn 993 en wat hebben wij in de aanbieding gevonden
      toch wel gene hart-top zeker 8)

[url=http://imageshack.us:1gyvktnj]

maandag mag ik hem gaan halen 8)

Deze winter gaat de wagen binnen voor een complete schildering maar zoals ik al verwacht had ben ik niet meer zeker van de kleur, ofwel komt de originele kleur er terug op maar dan met een iets bruinere ondertint, ofweleen totaal andere kleur en ik dacht aan spierwit, een kleur waar ik altijd al zot van geweest ben

als het wit is zal het interieur lichtgijs of licht beige worden, als het beige is moet ik nog een andere matten set zoeken

laat maar eens horen wat de gedachten van julie zijn

mvg Geert

[quote=”Setakira”:353hswve][quote=”porsche914orange”:353hswve]

hier nog een hoor 🙄 😉 [/quote]

Ok 4 dus blijkbaat al 🙂 , een groene, een zwarte, een nachtblauwe en een ???[/quote]
        bedoel je dat die van Porchitis een groene is, die van ons ook 😉

Anoniem

Ah je weg dan toch naar hier gevonden??? Nice ride!!!!

$rouji

S2

Hi Geert,

Welkom op het forum.

Welkom Geert!

bedankt allemaal voor de toffe verwelkoming op dit forum 😛

verdere updates zullen volgen als de nodige centje bijelkaar gespaard zijn

mvg Geert 😉

[quote=”porsche914orange”:qtmazonl]

hier nog een hoor 🙄 😉 [/quote]

Ok 4 dus blijkbaat al 🙂 , een groene, een zwarte, een nachtblauwe en een ???

Prachtige wagen Geert!!! Ik vind hem al super zoals hij is. Die velgen (Sport Classic II als ik me niet vergis) staan beeldig. Ben benieuwd wat je ervan gaat maken… Keep us informed please !
                    Succes!
                    Pascal

proficiat met je nieuwe aanwinst ziet er prachtig uit
                      en natuurlijk veel plezier er mee 8)

[quote=”Setakira”:1xlq0nyr]Eindelijk nog eens een 993 Cabrio erbij 😀

Nu zijn we al met 3 (als ik mij niet vergis: jij, Porchitis en ik)

8) [/quote]

hier nog een hoor 🙄 😉

Van harte welkomhier en geluk gewenst met je P
                          Op foto ziet ze er al prachtig uit.
                          Ik ben benieuwd haar te zien tijdens één van de vele ritjes

Eindelijk nog eens een 993 Cabrio erbij 😀

Nu zijn we al met 3 (als ik mij niet vergis: jij, Porchitis en ik)

8)

Zeer mooie wagen is het wel zo te zien, al er eens iets is vraag je het gewoon maar.

Luc

Mooie P Geert, en veel succes met je project !

Zo een 993 blijft toch echt wel prachtig!
                                  Veel plezier ermee

15 reacties aan het bekijken - 466 tot 480 (van in totaal 480)
                                • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.