993 cabrio SOLD

• Maker
    Discussie
  • Beste Porsche liefhebbers, ik ben nieuw hier op dit forum en heb eerst eens even alles doorgelezen en heb gemerkt dat er een aantal bekenden op dit forum rondfietsen daarom lijkt het me wel leuk mezelf en mijn laatste aankoop even voor te stellen

Ik ben dus Geert, op andere forum’s beter bekend onder de naam Terrum

mijn vorig project was een Audi TT, dewelke ik kocht omdat ik nooit had gedacht een heuse porsche te kunnen betalen, ondertussen hebben we goed gewerkt en is het dus toch gelukt

mijn grote wens was een echte luchtgekoelde 911 en het is een 993 van ’96 geworden(285pk)

Als het geld er is hoop ik hier een juweel van te maken met de originele looks
    wel ga ik spelen met kleuren, velgen en vooral oog hebben voor detailwerk
    het lakwerk zal zwart blijven maar ik zou graag de bruine onderlaag iets meer naar boven willen laten komen en de bekleding zou ik heel licht grijs laten bebkleden,momenteel vertoond dit de eerste gebruiks sporen

[url=http://imageshack.us:2n0csx6b]

tips en advies zijn altijd welkom daar ik nieuw ben in deze wereld

mvg Geert

15 reacties aan het bekijken - 46 tot 60 (van in totaal 480)
  • WB

vind ik 😯 😯 😯 prachtig!

Zeer mooi in die kleur stelling moet ik toegeven ,Maar ik had ook niet anders verwacht natuurlijk .

Anoniem

Wit is….was niet mijn ding, er is verandering in gekomen!
          Prachtig! Trouwens te Oostrozebeke in ” ‘t ander” kleur gezien en was toen ook niet verkeerd, nu af!

bedankt voor het medeleven

heb nog een aantal mooie foto’s terug gevonden op het net, daar gaat het hier toch wel om

het grappige hier is dat de jongens van carbonvision een paar maanden geleden een reportage maakte over de wagen die zéér binnnkort zou te zien zijn online op hun online magazine, nu gaan ze hun reportage zachtes aanpassen 😆

sterkte

WB

Kwens je ook heel veel sterkte toe!
                Wim

Anoniem

Sterkte!

gecondoleerd,

vind het zelf prachtig, afgelopen een duitse ferrari F430 cabrio gezien in wit met goudkleurige velgen. Om de vingers bij af te lekken.

mvg

S2

Innige deelneming

gecondoleerd

Ook mijn innige deelneming… 🙁

bedankt voor jullie medeleven, mijn ouders vertrokken voor twee weken op vakantie om moeders 62ste verjaardag te vieren in Cuba waar hij plots te maken heeft gekregen met acuut long embolie als ik het goed begrepen heb, dit komt héél hart aan wetende dat ze de laatste twee jaar heel de wereld gezien hebben om nog even samen te kunnen profiteren om dat moeder terminaal kanker heeft, drama dus dat ik graag anders gezien zou hebben, ze mochten de Porsche direct komen halen als ik dit ongedaan zou kunnen maken, jammer genoeg gaat dit niet en het leven gaat verder………….voor sommige toch zou onzen ouwe zeggen

Ook van onze kant ons medeleven .

Ook van deze kant innige deelneming

Prachtig kleur( de mijne is ook wit hé) 8) 8) 8)

BTW innige deelneming.

15 reacties aan het bekijken - 46 tot 60 (van in totaal 480)
                                • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.