993 cabrio SOLD

• Maker
    Discussie
  • Beste Porsche liefhebbers, ik ben nieuw hier op dit forum en heb eerst eens even alles doorgelezen en heb gemerkt dat er een aantal bekenden op dit forum rondfietsen daarom lijkt het me wel leuk mezelf en mijn laatste aankoop even voor te stellen

Ik ben dus Geert, op andere forum’s beter bekend onder de naam Terrum

mijn vorig project was een Audi TT, dewelke ik kocht omdat ik nooit had gedacht een heuse porsche te kunnen betalen, ondertussen hebben we goed gewerkt en is het dus toch gelukt

mijn grote wens was een echte luchtgekoelde 911 en het is een 993 van ’96 geworden(285pk)

Als het geld er is hoop ik hier een juweel van te maken met de originele looks
    wel ga ik spelen met kleuren, velgen en vooral oog hebben voor detailwerk
    het lakwerk zal zwart blijven maar ik zou graag de bruine onderlaag iets meer naar boven willen laten komen en de bekleding zou ik heel licht grijs laten bebkleden,momenteel vertoond dit de eerste gebruiks sporen

[url=http://imageshack.us:2n0csx6b]

tips en advies zijn altijd welkom daar ik nieuw ben in deze wereld

mvg Geert

15 reacties aan het bekijken - 76 tot 90 (van in totaal 480)
    • Dat wrappen was ook wel een optie maar ik zat met schade aan de voorbumper en steenslag op de flanken achter, als ik dan de folie zou weghalen was het resutaat terug hetzelfde en ik was die donkere kleur gewoonweg beu, heb op één jaat tijd nog twee zeer jonge wagens de deur uit gegooid en twee lichte van kleur in de plaats gekocht, dat zwart moest der gewoon af 😯 😆

Ziet er leuk uit .
        Wil ik wel eens IRL bewonderen .

Ale dan, nen witte 😛
          Waarom heb je niet gekozen voor wrappen Geert? Dan kon je als je het wit beu was gewoon de sticker laten verwijderen?
          Wel geslaagd vind ik.

Groeten

Het kleurke , Diamantweis van Mercedes

Hope you like it

Grtz Geert

En straks heb ik foto’s 😆 Er zijn een paar klanten die ook hun bolide op ITS gaan zetten en ze hebben beloofd zoveel mogelijk spypics te nemen en indien mogelijk wat met hun GSM te filmen 😈 Ik moet deze avond ook wat aansluitingen daar gaan doen, misschien kom ik u wel tegen :mrgreen:
              Maar ik zal de eer aan u laten om de eerste foto’s te plaatsen 😉

Zondag kom ik misschien eens met de kids langs. Ik dacht eigenlijk niet te gaan maar deze morgen zaten er 2 VIP-kaarten in de bus (wat dat ook juist mag inhouden). Ik vond het eerst nogal raar maar het zal een charme offensief zijn (of ze hopen dat ik ga sponsoren 🙄 )

vandaag een groot onderhoud laten uitvoeren aan de Porsche zodat hij der weer een tijdje tegen kan, bij het nazicht is gebleken dat een van de schokbrekers lekt dus die zullen in’t kort ook vervangen worden, eerst even informeren maar misschien wel inneens een schroefsetje eronder steken, garage rade het niet echt aan omdat der origineel bilstein onder zit en supergoed is,lager dan hij nu staat gaat enkel als ik andere wielen steek dus weet niet of een schroefset zin heeft

vandaag ook de gril uit de achtervleugel terug gekregen, ‘k had deze nu zondag naar de kloten gekregen bij de montage, iets te bruut geweest en krak met herstelling en nog maar eens terug spuiten tot gevolg

grtz Geert

[quote=”terrum”:1xv4migc]de Porsche staat op de stand van meguiars en die behandelen de wagens meestal super met hun producten [/quote]

Zo kunnen ze laten zien hoe goed hun producten de lak onderhouden en bewaren.
                  Oh ja , de wagen is pas volledig nieuw gelakt dus geen krasjes , dofe plekjes etc 😈 😉

Wat zoiets betaald, 🙄 ‘k vrees dat zoiets met ne merci zal afgehandeld worden 😆

de Porsche staat op de stand van meguiars en die behandelen de wagens meestal super met hun producten en mijnen T5 staat op de stand van turtle wax en daar zal ik wel wat producten meekrijgen om een jaartje mijnen auto mee te poetsen, die zijn meestal nogal vrijgevig met hun producten 😆

voor mij is het eerder een hobby en een erkenning voor het werk dat in de wagen steekt dat ze mijnen auto vragen, geld is der niet mee te verdienen 😳

Vind dat der al een paar goei pogingen tussen zitten naar kleur toe, ‘k zal zaterdag wel ne foto posten 😛

grtz Geert 😉

Dat is hier spannend. Misschien kunnen we ee kleine weddenschap organiseren 🙄
                      Alléé het zal wachten worden tot zondagavond op de eerste foto’s.

En wat betaald dat om op ITS gaan staan? Die Duitsers van RF waren ook aan het zagen om nog snel wat in mijn wagen te stoppen en hem op hun stand te zetten. Maar ik vroeg teveel naar hun goesting 😈 😆

Nenee, éne is NIET bewogen 😈 😛

Maareuhm op foto 3 is misschien wel iets te zien… ‘k zal maar niks zeggen om het voor de anderen spannend te houden 😉

😆 ja, misschien wel maar ik heb de foto’s niet genomen, heeft de spuiter gedaan met mijn toestel, kzie het nu ook dat der nen bewogen tussen zit 😳 😆

Wim

[quote=”terrum”:3aoiq1gy]ge geloofd het nooit maar zij die aandachtig kijken zien al iets meer[/quote]

Ja hoor, dat ge toe bent aan een ander fototoestel. :mrgreen: of gij zit met de bibbers dat het niet goed komt. 😆 😉

De achtergrond van foto 2?

➡ 😈 ➡

Work in progres

ge geloofd het nooit maar zij die aandachtig kijken zien al iets meer

enjoy, Geert

Terrum gedraagt zich hier als een volleerde marketing boy.

Wij verdenken er hem van dat hij de (auteurs) vernisage rechten van zijn Cabrio verkocht heeft aan ITS.

Waar is de tijd dat hij persoonlijk zijn originele voorbumper bij ons kwam leveren!!!

hmm…

😀 twisted: 😀

15 reacties aan het bekijken - 76 tot 90 (van in totaal 480)
                                • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.