993 cabrio SOLD

• Maker
    Discussie
  • Beste Porsche liefhebbers, ik ben nieuw hier op dit forum en heb eerst eens even alles doorgelezen en heb gemerkt dat er een aantal bekenden op dit forum rondfietsen daarom lijkt het me wel leuk mezelf en mijn laatste aankoop even voor te stellen

Ik ben dus Geert, op andere forum’s beter bekend onder de naam Terrum

mijn vorig project was een Audi TT, dewelke ik kocht omdat ik nooit had gedacht een heuse porsche te kunnen betalen, ondertussen hebben we goed gewerkt en is het dus toch gelukt

mijn grote wens was een echte luchtgekoelde 911 en het is een 993 van ’96 geworden(285pk)

Als het geld er is hoop ik hier een juweel van te maken met de originele looks
    wel ga ik spelen met kleuren, velgen en vooral oog hebben voor detailwerk
    het lakwerk zal zwart blijven maar ik zou graag de bruine onderlaag iets meer naar boven willen laten komen en de bekleding zou ik heel licht grijs laten bebkleden,momenteel vertoond dit de eerste gebruiks sporen

[url=http://imageshack.us:2n0csx6b]

tips en advies zijn altijd welkom daar ik nieuw ben in deze wereld

mvg Geert

15 reacties aan het bekijken - 91 tot 105 (van in totaal 480)
  • Anoniem

Ik gok op “DASH” …….

wast …… dan …

😀 D D

je mag altijd ne keer komen kijken in mijn garage en anders is het wachten tot ITS, De eerste reacties dieik al gekregen heb op het nieuwe kleurtje waren allemaal positief, kan natuurlijk ook zijn dat ze niet anders dierven om mijn gevoelens niet te kwetsen 😆

Ik hou der rekening mee dat er zullen zijn die het niet mooi vinden en dat is dan hun goed recht, zolang ik het maar gelukkig mee ben hé

Grtz Geert 😉

Alléé Geert waar blijven die foto’s nu. Op een ander forum had ik gelezen dat sommigen hem al gezien hadden? Ik postte nog iets maar mijn posts zijn daar sneller terug verwijderd dan dat ik ze kan typen 🙄 😆 We moeten toch niet wachten tot na ITS om foto’s te zien 😥

Ben benieuwd !

De porsche is ondertussen terug van de spuiter en ik denk dat der een paar zullen verschieten 😆

Volgende update is eentje die de veiligheid ten goede komt

EBC yellowstuff remblokken (+ contacten ) en nieuwe zimmerman geperforeerde remschijven

grtz Geert

[quote=”Kustom creations”:1o8gy5lo]hoe kan mat wit nu prijzig zijn? Wordt hetzelfde gespoten als blinkend wit, enkel is de blanke lak laag anders. kost een klein beetje meer misschien, maar dat zal het hem niet doen[/quote]

ik heb het opgezocht, staat in de optielijst voor €3000. mischien gewoon de exclusiviteit. heb er zef geen idee van technische verschilen ofzo.

mvg

Palladium zilver. Was idd. de kleur van de nieuwe mercedes E-coupé Prime Edition.
                  Geen mooie kleur ❗

Hoop echt niet dat ge dat nieuw parelmoer gaat nemen waar de nieuwe E coupé is mee gelanceerd.
                    Heb dat in het echt gezien en dat vindt ik persoonlijk echt niet schoon. En op een oude auto gaat dat nog erger zijn.
                    Doet me denken aan die parelmoer kleuren van eind jaren 80.

[quote=”Kustom creations”:1ksyilip]Ik blijf erbij dat je koffie met veeeeeeel melk moet kiezen, past perfect bij interieur en het bruine dak, en das gewoon BOM want dat heeft niemand op zijn 993 staan, wit, zwart, blauw, groen, grijs, … dat is allemaal al eens gedaan.[/quote]

[quote=”911-lover”:1ksyilip].
                      Wel vind ik licht beige prachtig met een bruin dak.
                      [/quote]

Dat had ik dus ook in mijn gedachte.
                      Toch 2 met smaak hier 😈 😆 😆 😆

hoe kan mat wit nu prijzig zijn? Wordt hetzelfde gespoten als blinkend wit, enkel is de blanke lak laag anders. kost een klein beetje meer misschien, maar dat zal het hem niet doen

mischien in mat wit? gezien op een merces S63amg. was wel cool, en naar het schijnt prijzig. lijkt me een mooie combo op jouw auto en het is mercedes kleur 😉

Ik zou hem laten wrappen hebben.
                            Moest ik een deftige firma vinden die de mijne matzwart wrapt voor een prijsje, en dat ik in ruil mijn opwachting maak met de P op enkele treffens, ik was direct weg ! 8)

Ik blijf erbij dat je koffie met veeeeeeel melk moet kiezen, past perfect bij interieur en het bruine dak, en das gewoon BOM want dat heeft niemand op zijn 993 staan, wit, zwart, blauw, groen, grijs, … dat is allemaal al eens gedaan.

Toch leuk om te zien hoe er over de kleur gespeculeerd wordt,
                                ‘k zal de Koen een beetje op weg helpen 😛

de gekozen kleur is er één van Mercedes en het is een metaal kleur, meer zeggen we niet 😈

Wie het wil weten zal met geld over de brug moeten komen 😆 of wachten en komen kijken op ITS in mechelen volgende maand

en zoals kleinekastenteufel schrijft Les couleurs et les gouts …

grtz Geert 😉

Les couleurs et les gouts …

15 reacties aan het bekijken - 91 tot 105 (van in totaal 480)
                                • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.