993 cabrio SOLD

• Maker
    Discussie
  • Beste Porsche liefhebbers, ik ben nieuw hier op dit forum en heb eerst eens even alles doorgelezen en heb gemerkt dat er een aantal bekenden op dit forum rondfietsen daarom lijkt het me wel leuk mezelf en mijn laatste aankoop even voor te stellen

Ik ben dus Geert, op andere forum’s beter bekend onder de naam Terrum

mijn vorig project was een Audi TT, dewelke ik kocht omdat ik nooit had gedacht een heuse porsche te kunnen betalen, ondertussen hebben we goed gewerkt en is het dus toch gelukt

mijn grote wens was een echte luchtgekoelde 911 en het is een 993 van ’96 geworden(285pk)

Als het geld er is hoop ik hier een juweel van te maken met de originele looks
    wel ga ik spelen met kleuren, velgen en vooral oog hebben voor detailwerk
    het lakwerk zal zwart blijven maar ik zou graag de bruine onderlaag iets meer naar boven willen laten komen en de bekleding zou ik heel licht grijs laten bebkleden,momenteel vertoond dit de eerste gebruiks sporen

[url=http://imageshack.us:2n0csx6b]

tips en advies zijn altijd welkom daar ik nieuw ben in deze wereld

mvg Geert

15 reacties aan het bekijken - 106 tot 120 (van in totaal 480)
    • De kleur zal hier toch niet verraden worden , maar we mogen gokken.
      Wit is een superkleur en ik ben er al jaren voor , maar wit met een bruin dak vind ik niet echt de max .
      Wel vind ik licht beige prachtig met een bruin dak.
      Voorbeeld zoals de mini , doch een tintje donkerder van kleur .
      En een effen kleur , geen metalic

Wel met een zwart dak hé Koen, dan hebde gij ook nog iets te doen :mrgreen:

Damn, seta, ne gele met een bruin dak, dat is als een hoer met rubberen botten aan, lijkt ook nergens op

Ik stem voor nen gele 😛

http://www.techniquemotors.com/html/911 … yellow.htm

Vind ik nog steeds dé max voor de 993 cabrio (en targa).

Ja geert das waar, maar ik betwijfel het dat je iets anders gaat nemen.

Jim, kom maar langs met uwen boose 😛 mrgreen:

[quote=”Kustom creations”:1qh7mz54]Luc, deze heeft een bruin dak 😉

En ik weet de kleur al :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen: [/quote]

Koen ik moet toch nog eens langs komen voor wat zwarte stof. Als ik een fles “boose” meebreng zal ik de kleur wel te weten komen 😈
                PS : ik heb uw stalen ontvangen 😉 interessant 💡

@ Koenje, ik zou der nog niet zo zeker van zijn dat ge het weet, ik durf nogal ne keer van kleur te veranderen hé, dat zoude gij toch moeten weten hé :mrgreen:

grtz Geert 😉

Luc, deze heeft een bruin dak 😉

En ik weet de kleur al :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen:

Heb zelf een witte met blauw dak, kleurcombinatie vindt ik zelf de max!!! 8) 8) 8)

Ik gok ook op wit 😉

Ik gok op wit ! :mrgreen:

[quote=”911-lover”:235yutti]Ik ben benieuwd .[/quote]
                            me too!

Ik ben benieuwd .

Vorige week de Porsche afgezet bij de spuiter, had een barst in de voorbumper opgelopen door de geweldige parkeerkunsten van een ander, natuurlijk geen briefje met adres achtergelaten 👿

Omdat ik een beetje steenslag schade had en deze schade samen met het feit dat ik gek werd van de waskrassen op de wagen hebben we besloten om de wagen een ander kleurtje te geven en hem volledig opnieuw uit elkaar te halen

halverwege november zal hij volledig terug klaar moeten zijn, ondertussen blijft het kleurken top secret 😆

als hij klaar is volgen der wel weer gebruikelijke foto’s

grtz Geert 😉

Nooit prul gehad met getrokken banden, en heb er zelfs met op circuit gereden.
                                  en mijn banden lagen harder getrokken dan op die blauwe golf.

15 reacties aan het bekijken - 106 tot 120 (van in totaal 480)
                                • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.