993 cabrio SOLD

• Maker
    Discussie
  • Beste Porsche liefhebbers, ik ben nieuw hier op dit forum en heb eerst eens even alles doorgelezen en heb gemerkt dat er een aantal bekenden op dit forum rondfietsen daarom lijkt het me wel leuk mezelf en mijn laatste aankoop even voor te stellen

Ik ben dus Geert, op andere forum’s beter bekend onder de naam Terrum

mijn vorig project was een Audi TT, dewelke ik kocht omdat ik nooit had gedacht een heuse porsche te kunnen betalen, ondertussen hebben we goed gewerkt en is het dus toch gelukt

mijn grote wens was een echte luchtgekoelde 911 en het is een 993 van ’96 geworden(285pk)

Als het geld er is hoop ik hier een juweel van te maken met de originele looks
    wel ga ik spelen met kleuren, velgen en vooral oog hebben voor detailwerk
    het lakwerk zal zwart blijven maar ik zou graag de bruine onderlaag iets meer naar boven willen laten komen en de bekleding zou ik heel licht grijs laten bebkleden,momenteel vertoond dit de eerste gebruiks sporen

[url=http://imageshack.us:2n0csx6b]

tips en advies zijn altijd welkom daar ik nieuw ben in deze wereld

mvg Geert

15 reacties aan het bekijken - 121 tot 135 (van in totaal 480)
    • Nooit een probleem mee gehad al was er zeker vermogen zat aan boord .
      Vele (om niet te zeggen de meeste) edele voertuigen kregen hiervan op hun dak

Idd, Bij wagens meteen beetje veel vermogen kan dit wel eens dik misgaan mocht ik ondervinden, op mijn bus en mijn mercedes heb ik ze wel zachtjes getrokken gemonteerd( deze hebben beide nen omnium 😆 )

grtz Geert 😉

[quote=”jack-in-the-box”:3bma1651]“STIJL” doet er niet toe.

Technisch samenspel tussen banden en velgen volledig verkracht!

U bent een gevaar op de weg en kunt bij elk ongeval aansprakelijk zijn.

Sorry, PRUTSWERK!!![/quote]

Aanvulling aangaande “getrokken” banden of “Duitse” stijl.

Omdat wij toevallig dit euvel van nabij hebben meegemaakt werd er doelbewust hier gepost, als illustratie.

Terrum, Turbowannes, Macklusky en 911-lover hebben hierboven hun bijdrage gebracht in deze overweging.

Terrum heeft met zijn mooie 993 ongeveer hetzelfde voor gehad, maar dan zonder de gevolgschade. Zie hiervoor ook onze babbel bij hfst. uitstappen – dreamcars Oostrozebeke.

😉 😈 😉

Denk dat hij nog verwijst naar de getrokken banden.
            Is idd niet erg duidelijk…
            Van wagens met gewone banden vindt je zulke foto’s uiteraard niet 😉

@ kleinekastenteufel, ik volg niet, is het de bedoeling dat deze post in geert zijn thread staat of is dit een fout die ik kan helpen rechtzetten ?

‘t Is wel geen Porsche, maar toch…

Foto’s zijn vanzelfsprekend, geen externe oorzaken.

Wij leveren verder geen commentaar: ter illustratie. Al uw bedenkingen zijn uiteraard welkom.

😳 👿 😳

ken

sjieke wagens wat je daar hebt staan!!!
                  je mag er fier op zijn 😉 )

Jawadde Geert zelfs uw “werkbus” is deftig onder handen genomen. Drie mooie pareltjes op uwe’n oprit 😉
                    Mooie repo trouwens ❗

eigen tuningbedrijfje of zo??? 😯

Nu de Porsche klaar is en der eigenlijk niets meer kan verbouwd worden zonder afbruik te doen aan de wagen heb ik me eens een andere aangeschaft en de keuze is gevallen op een Mercedes C-klasse 220cdi met 170 pk

de wagen is van 18 februarie in mijn bezit en wat is er al aan gedaan
                        Bruin nappa leder over de stoelen en deurpanelen,Bilstein verlaging,Automatische wegzwekbare trekhaak gemonteerd,Ramen 75% geblindeerd, 19 inch Carlsson’s voor in de winter en 19 inch driedelige schmidt CC-line voor in de winter
                        Wat ga ik zeker nog doe, motor chippen

The result

Ondertussen is der ook weer een nieuwe VW T5 onderhanden genomen

en die ziet der zo uit

Grtz Geert

[quote=”jack-in-the-box”:2tr54ykh]400 porsches = 800 mensen = drummen 😈
                          Welke meetings?[/quote]

Wel niet mijnen tekst hé, worden verschillende vragen gesteld en dan gieten ze dat in nen tekst met nen dikke korrel zout, vond dat wel grappig 😆

400 porsches = 800 mensen = drummen 😈
                            Welke meetings?

Ziet er een leuke repo uit .
                              Goed bijhouden .
                              Is leuk voor later .
                              Zo heb ik ook nog al de boekjes liggen (dubbel) waar ik ingestaan heb 😉

Geert, ge hebt u valentijnskado toch ook ni op ebay gekocht ofzo?

mooie repo, maar kan je de hogere resolutie foto’s niet online zetten?
                                dan kan ik de tekst ook lezen 😉 (wat nu niet het geval is)

The repo @ porsche scene live.nl

grtz Geert 😉

15 reacties aan het bekijken - 121 tot 135 (van in totaal 480)
                                • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.