993 cabrio Zwart

Home Forum Porscheforum Technisch Luchtgekoelde Porsches 993 993 cabrio Zwart

• Maker
    Discussie

• erik wolff
    Deelnemer

Hallo mijn Forumnaam is The wolffman mn echte erik wolff ik woon in harlingen (NEDERLAND) en momenteel heb ik een boxster s uit 2003 maar wil deze graag in ruilen of verkopen voor een 993 cabrio
      hebben jullie nog suggesties of weten jullie nog een te staan die wij in nederland niet zoeken kunnen
      ik ben benieuwd naar de reacties

groet erik

15 reacties aan het bekijken - 1 tot 15 (van in totaal 17)
      • hallo indien je nog op zoek bent naar een zwarte 993 cabrio kan je persoonlijk contact met me op nemen op nr 0032495822478
        groetjes

da wast
          zal mijn bril op zetten :mrgreen:

PB

[quote=”straffen” post=104142]ik zie geen foto’s[/quote]
            Misschien omdat er geen foto’s geplaatst zijn?

ik zie geen foto’s

@Piertjen ,ik vind je post vrij onduidelijk .
                Staat jouw auto te koop ?Indien ja geef eens wat meer info ,km ,foto’s ,onderhoudshistoriek enz .

Ik ben er zeker van dat 99% van de forumleden hun wagen verkoopt bij een Heel goed bod . 😳 😉 😉

[quote=”KOENCARRERA4″ post=93784]Hallo, ik weet een mooie 993 Cabrio gembella te koop staan in het donkerblauw! Iemand interesse ? Mail me maar op koen@garagetack.com en ik stuur enkele foto’s door ! Perfecte staat, nieuwe banden, interieur kan iets beter … Vraagprijs 40000 (te bespreken) ;)[/quote]

Das die bij Keuker zeker??

foutje

Hallo ik heb er ene staan zwart zwart zwart handgeschakeld 285 pk van 97 enkel met een heel goed bod gaat hij van de hand groetjes 0495/822478

…ben benieuwd naar de foto’s…
                        Grtz Pascal911

Hallo, ik weet een mooie 993 Cabrio gembella te koop staan in het donkerblauw! Iemand interesse ? Mail me maar op koen@garagetack.com en ik stuur enkele foto’s door ! Perfecte staat, nieuwe banden, interieur kan iets beter … Vraagprijs 40000 (te bespreken) 😉

Ik zoek al meer dan een jaar zo eentje…

Welkom ,
                              We zoeken allen een mooie 993 ,maar ze komen maar met mondjesmaat op de markt .
                              Vroeg of laat vind je wel een deftig exemplaar .
                              Succes in je zoektocht.

Van harte welkom hier Erik

Wim

Welkom op het forum Erik, en veel plezier naar de perfecte cabrio. 8)

Welkom!
                                    Ik heb lang gezocht naar een mooi exemplaar (Carrera 2, handgeschakeld, 272pk) en uiteindelijk ook gevonden dus met wat geluk moet dat zeker lukken.
                                    Mooie keuze overigens.
                                    Veel zoekplezier!

15 reacties aan het bekijken - 1 tot 15 (van in totaal 17)
                                  • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.