993 Cabriolet in Genk

Home Forum Porsche Marktplaats Porsche Te Koop 993 Cabriolet in Genk

• Maker
    Discussie
  • Hallo Belgische porsche liefhebbers,
    Ik heb op internet deze 993 cabrio zien staan en zou graag eventueel iemand mee willen hebben voor een AKK of een adres in de buurt van deze mensen
    http://nl.kapaza.be/vi/65729766.htm
    hebben jullie een suggestie

groetjes van The wolffman

9 reacties aan het bekijken - 1 tot 9 (van in totaal 9)
    • De mijne staat nog te koop :sarcastisch

Ik heb op hun iet gekeken maar daar hebben ze geen cabrio s of zijn ze al verkocht??

[quote=”The wolffman” post=102111]Ja is volledig overgespoten [/quote]

😕

Prijs is goed maar het is een Tiptronic en doet heel wat in rijgenot en prijs.
            Handgeschakeld is beter verkoopbaar. Daar je van Limburg bent bij Danyvcars in Hoeselt staan ook nog 2 993 cabrio’s te koop, beiden handgeschakeld. Prijs weet ik nog niet, moet je eens bellen.

Ja is volledig overgespoten
              nieuwe versnellingen bak olie is vandaag gedaan
              vernieuwde veren pakket
              intérieur gecleand
              kleine beurt
              geen ongevalswagen word er gemeld
              alle boekjes aanwezig en alle beurten gedaan door garagebedrijf
              en onderdelen allemaal originele

Zal inderdaad Carrera Motors niet zijn.
                Misschien wat meer info vragen aan de verkoper .
                De prijs is te doen ,wel tiptronic ,kilometers aan de hoge kant maar kan ook geen probleem zijn .
                Het dak ziet er vrij strak uit .
                Allerbelangrijkste ,ongevalwagen ,onderhoudshistoriek ?

Inderdaad, oeps te snel gelezen, dacht dat het Gent was maar zie dat er Genk staat.
                  Ja, ligt maar 150 km van elkaar dus zal wel niet Carrera Motors zijn vermoedelijk.

Carrera Motors in het Gentse zal je bedoelen, St. Martens Latem…

:engeltje: 😈 :engeltje:

De verkoper spreekt over een volledige onderhouds historiek van de laatste 10 jaar.

Jij bent van NL veronderstel ik vermits je van een AKK spreekt 😉

De kans is groot dat de wagen bij Carrera Motors in onderhoud is geweest.

Bel even met de verkoper om dit te vragen en neem dan gewoon even contact met deze garage, zij zullen je dan kunnen bevestigen of hetgeen de verkoper zegt klopt en dan ben je al een stap dichter om verdere aktie te ondernemen.

9 reacties aan het bekijken - 1 tot 9 (van in totaal 9)
                    • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.