993 carrera 2 cabrio

Home Forum Porsche Marktplaats Porsche Te Koop 993 carrera 2 cabrio

• Maker
    Discussie
  • ga mijn blauwtje waarschijnlijk verkopen wegens vorig jaar 800 km er mee gereden te hebben
    is van 1996 heeft 106000 km gelopen volledig in orde gezet porsche bulen heeft de blok volledig onder handen genomen en carroserie colemonts de buitenkant top in orde prijs ?????????

15 reacties aan het bekijken - 1 tot 15 (van in totaal 30)
    • De vlieger gaat niet op… 8) Maw : het lukt niet … 😉

Mushroom schrijft:

Uw haring braadt niet vrees ik… 😉

Geweldig de belgiese spraak, al heb ik geen idee wat het betekent 😆 😆

+1

BTW in Gent schijnt de zon al terug 🙂 (voorlopig)

Anoniem

Ik heb ‘hier’, het forum bedoel ik dan, de laatste week een raar gevoel.
            Heel wat mensen beginnen hier teveel aandacht te geven aan onbelangrijke dingen.
            Ik heb ook aan dit gevoel meegeschreven 😳
            Vanaf nu ga ik dat proberen niet meer te doen.
            Als we allemaal terug de leuke dingen de nodige aandacht gaan geven zal het raar gevoel snel verdwijnen hoop ik 8)
            En nu terug naar het merk en het plezier hieraan.
            Niet dat ik vandaag plezier zal hebben aan een ritje, het regent hier 🙁 maar dat was ook wel een keertje nodig 😀

Norm verder suc6 met de verkoop 😀

rustig aan.

het gaat niet over meer posten of niet hoor.
              Er zijn genoeg mensen die niet veel posten of veel meelezen.

het gaat gewoon over de vriendelijkheid.

Stel jezelf even voor voor je iets te koop aanbiedt.

de vorm is reeds gemeld,

“Ik ben XXXXXXX en uit de buurt van XXXXX
              Ik rijdt zelf Porsche (of niet) ik volg het forum reeds 2 jaar, of ik heb het net gevonden”.

Bij deze bied ik ook mijn wagen te koop aan.

je moet er voor de rest geen reden bij zetten als je dat niet wil.
              en als dat je eerste en enige post is, zal die zeker niet gewist worden (of gelocked)
              en zal er ook geen negatieve reactie op komen.

Wat is dat toch met iedereen tegenwoordig, allemaal zo een lange tenen?

Geniet van het leven, wees vriendelijk voor elkaar! 🙂

p356 schrijft:

vind het jammer dat je als moderator je forum lezers weg jaagt van het forum omdat zij niet genoeg posten ?
                althans dat geef je zelf aan.

Je wil me uitspraken laten doen die ik niet ga doen 😉
                Uw haring braadt niet vrees ik… 😉

Je zit +2 jaar mee te lezen zeg je, dan weet je genoeg hoe het forum “werkt”, hoe eender welk forum werkt… ‘t Is aan elk individu om te beslissen hoe zij er willen in meedraaien.

en dan wordt je advertentie op slot gezet,sorry maar ik vind het een slap exuus,dat je meer moet posten om een advertentie temogen plaatsen. en vind het jammer dat je als moderator je forum lezers weg jaagt van het forum omdat zij niet genoeg posten ?
                  althans dat geef je zelf aan.
                  jammer jammer een teleurgesteld forum lezer.

p356 schrijft:

dus als je al vanaf 2009 ingelogd bent en bijna dagelijks het forum leest tel je niet mee,dus je moet meer posten ?of onzin schrijven dan tel je mee.wat is dit nou voor een onzinnige opmerking?

Een beetje vriendelijk zijn doet ook altijd wonderen 💡

Als je zo lang al meeleest weet je heus wel dat’t niet op prijs gesteld wordt om hier als eerste post een auto te koop te zetten en voor de rest niets. Wij *kunnen* niet weten dat jij al jaren meeleest. Voor het forum ben je dan iemand die hoopt vlug wat handel te drijven via ‘t forum.

Als je dan al jaren plezier beleeft aan het forum is het ook kleine moeite om in je verkoopspost even te vermelden : Ik ben dingske, lees al sinds 2009 mee, blablabla en nu heb ik een Porsche te koop.
                    Dan gaat jouw post niet geveegd worden want dan weten we dat je al jaren meeleest, dat je fan bent van het merk, je erin geinteresseerd bent en dat het geen “hit & run” is.

Da’s het verschil tussen deel uitmaken van het kliekje dat ‘t volledige Porscheforum is, of als handelaar of particulier hier hopen een sucker tegen het lijf te lopen die jouw auto wil kopen.

En niemand is ooit gestorven van af en toe wat onzin 😉
                    Keeps things spicy… and alive ! 😈

dus als je al vanaf 2009 ingelogd bent en bijna dagelijks het forum leest tel je niet mee,dus je moet meer posten ?of onzin schrijven dan tel je mee.wat is dit nou voor een onzinnige opmerking?

rjf

Het gaat hier om iemand met 100+ posts.

Verkopen mag maar voeg dan voor de rest ook iets toe aan het forum. Het is hier geen gratis zoekertjes website ? 😉

he wat raar er wordt een porsche tekoop aangeboden ,en die mag wel adverteren
                          ik bied mijn porsche 356 tekoop aan ,en die wordt op slot gezet ?
                          kan iemand hier een uitleg over geven,
                          ik ben liefhebber en geen handelaar ?
                          👿

hij heeft de link waarop ie de fotos gepost heeft geplaatst
                            dan moet je inloggen op zijn account .
                            hij moet de advertentie als bezoeker gaan zoeken en dan de link plakken

Oei, waarschijnlijk iets misgelopen met de links. 😕 😕 😕

een 993 cab met 55k km, ga je je dat niet beklagen luc alsie weg is ?

ik zie in de URL van luc toch “private preview” staan.

als je HIER klikt werkt het wel

15 reacties aan het bekijken - 1 tot 15 (van in totaal 30)
                                • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.