993 carrera 2 cabrio

Home Forum Porsche Marktplaats Porsche Te Koop 993 carrera 2 cabrio

• Maker
    Discussie
  • ga mijn blauwtje waarschijnlijk verkopen wegens vorig jaar 800 km er mee gereden te hebben
    is van 1996 heeft 106000 km gelopen volledig in orde gezet porsche bulen heeft de blok volledig onder handen genomen en carroserie colemonts de buitenkant top in orde prijs ?????????

15 reacties aan het bekijken - 16 tot 30 (van in totaal 30)
    • Je moet je blijkbaar eerst registreren alvorens je de links kan zien .

0
      rjf

Uw links werken niet 😉

0

Soms een link van beide wagens ? Die verkoopsites staan vol met auto’s, geen beginnen aan om ze allemaal te bekijken

De jouwe staat ook te koop op het net zag ik .

0
            Wim

Verkoop zit totaal op zijn gat, en niet alleen voor Porsche. 💡

Heb voor deze zomer omdat de Karmann toch niet klaar is, snel een Alfa Romeo cabrio gekocht uit het b.j. 2000 voor 3500 euro, full optie en lederen recaro interieur. 8)

Staan normaal bij ons tussen de 8 en 12000 euro, dus heb voorlopig geen afschrijving. 😆

Staat op de foto van mijn resto draadje.

Dus gewoon geduld, net als bij mijn cabrio, je hoeft er maar eentje te hebben, en ineens staat die voor je deur en neemt hem mee voor jouw prijs. 💡

0

911-lover schrijft:

Ja, en al een tijdje voor die prijs maar nog geen bod gekregen die er dicht bij komt, dus denk inderdaad dat de vraagprijzen van de 993 cabrio’s een beetje aan de hoge kant zijn momenteel. 😥 😥 😥

0

Dat is alleen die bovenste rode .
                  De rest staat tussen de 30 en 35.000

0

…bijna 60.000euro voor een 993 cabrio????ffkes serieus blijven hè:)

0

luc993cabrio schrijft:

Zeker geen slechte prijs, maar volgens een beetje te hoog voor particuliere wagen. 💡 💡 💡

0

had zoiets in gedachtte

0

Zeker geen slechte prijs, maar volgens een beetje te hoog voor particuliere wagen. 💡 💡 💡

0
                          Wim

Ik denk ook met deze km stand van je, een prijs haalbaar moet zijn tussen de €37500,= en €42500,==

Ik denk dat dit geen slechte prijs is als particuliere verkoop. 💡

Maar wie ben ik. 😳

0
                            rjf

@deepee, behalve dat dat uitsluitend professionele verkopers zijn met garantie. Als privé verkoper haal je die prijzen nooit volgens mij…

0
                              Wim

Als je erop klikt, komt er dit te staan > Es ist ein Fehler aufgetreten.

0

Neem eens een kijkje op DEZE duitse site. Dan heb je meteen een idee wat het huidige aanbod en de courante vraagprijzen zijn.
                                  (nu met werkende link 😕 dank voor het melden Wim !)

0
                                15 reacties aan het bekijken - 16 tot 30 (van in totaal 30)
                                • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.