993 CARRERA 2 niet meer TE KOOP

Home Forum Porsche Marktplaats Porsche Te Koop 993 CARRERA 2 niet meer TE KOOP

• Maker
    Discussie
  • We gaan onze 993 dan toch verkopen,het is een prachtwagen zij die hem kennen kunnen het beamen wegens ziekte( infarct) kan ik er niet mee rijden hij heeft alle opties die er bij een Porsche horen,tevens allum velgen,stabllisatortussen veerpoten ,orginele verlaging en schokdempers(gehomlogeerd en geometrisch afgestelt,volleder ook daschboard,orgin navigatie,spec interieur en nog veel meer,teveel om op te noemen.Volledige onderhoudshistorie,en alle fakturen van de gedane werken zijn aanwezig heeft 116000 km gelopen heeft zojuist nog een onderhoud gehad en TC fotos kan u vinden op mijn Topic Begische wagen geleverd door Verellen in Geel De orgin velgen met nieuwe banden en uitlaat zijn er natuurlijk bij;;
    004-2-3.JPG

468274_10150716107699144_698189143_9113554_2042536093_o.jpg

20160921_142652-2.jpg

025.JPG

DSC04093-2-3.JPG
    vraagprijs is 52000 euro

15 reacties aan het bekijken - 1 tot 15 (van in totaal 40)
  • XXX

Ben ‘m afgelopen zondag nog tegen het lijf gelopen, ziet er nog gezond genoeg uit :up:

en zijn madam ook :engeltje:

Laten we Triumph1 uitroepen tot het forumlid met het meeste gezond verstand :first: :first: :first:

we gaan hem als het met de gezondheid lukt nog een paar jaren houden en als ik er nu 50 voor krijg zal ik dat binnen 5jaar ook nog krijgen

XXX

TOP Jean, zeker de juiste beslissing genomen :up: :up: :up:

50.000 vind ik toch een zeer mooi bod voor een 993 automaat…
              biv en rijbelasting zijn bijna 5000€…

Zo is dat Triumph, F dem all!! :driver: :first: :drink:

Ik ben blij voor je Jean :applaus:

Niet verkopen en zeker niet voor die prijs.
                  Kom net terug van het Antwerp Classic Salon en daar heb ik een aantal 993’s gezien in veel minder goede staat dan die van jou aan veel hogere vraagprijzen :popcorn:

Geniet nog zo veel je kan van deze mooie auto :first:

Goed zo Triumph, een luchtgekoelde Carrera is niet zomaar een auto waar er op lage wijze over gekoehandeld kan worden ! zolang je de onvergelijkbare ervaring van deze wonderbaarlijke geluksmakers niet aan den lijve hebt ondervonden kan je onmogelijk snappen waarom men er zo moeilijk afscheid van kan nemen.
                    Als jij zegt dat 52000 een koopje is voor je 911 dan geloof ik dat meteen van de echte liefhebber die je bent.
                    Voor de goede zorgen die je aan de wagen hebt besteed zou de nieuwe eigenaar uit eigen beweging wel met een extra tip van een paar K op de proppen mogen komen ( ik weet immers zeker dat hij je nadien steeds om raad kan komen vragen bij een probleem met de klassedame).
                    Je bent immers zo eerlijk om ze te laten gaan aan wat jij weet dat een gunstprijs is voor medeliefhebber.
                    Het is dan beneden alle waardigheid om dan nog om bijkomende marge op de prijs te vragen…
                    Ik wens je nog alle plezier met de 993, plezier dat nu aan de beknibbelaars voorbij zal gaan.
                    De koffie staat alvast klaar mocht je ooit eens een ritje in de buurt van de Kluisberg in het vooruitzicht hebben staan ! respect !

Vraagprijs was 52000€ en er werd u 50000€ geboden?
                      Er was dus heel weinig marge voor onderhandeling?

We hebben besloten hem niet meer te verkopen,er waren een drietal echt geintresseerden;50.000 euro was de prijs die ik er voor zou krijgen maar doe hem daar niet voor weg.Wij gaan er dit jaar af en toe mee rijden;geen te lange ritten want dat lukt niet meer.

Nu ben ik benieuwd hoor 😯

Wil dit nu zeggen dat hij verkocht is of heb je besloten hem te houden :popcorn:

PORSCHE 993 GESLOTEN;

Wordt alleen verkocht aan een echte liefhebber die hem nog lang zal houden.

Interessant!! Ik bekijk het nog even!
                                :lekker: :lekker:

De oudere mollen waar niet zo goed, maar de meeste weten het niet maar Porsche heeft vanaf 2000 er aan meegewerkt ,en de Vrod zou de motor ontwikkelt zijn door Porsche.heb zelf 20 jaar met HD gereden en nooit problemen gehad.
                                  20150713_153015.jpg

20150713_155121.jpg

20150713_153316.jpg

15 reacties aan het bekijken - 1 tot 15 (van in totaal 40)
                                • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.