993 carrera 4 cabrio te koop

Home Forum Porsche Marktplaats Porsche Te Koop 993 carrera 4 cabrio te koop

• Maker
    Discussie
  • Wegens Porsche verandering (ofwel 996 4S cabrio of 996 turbo cabrio) bied ik mijn 993 C4 cabrio van 1995 met 95.000 km en OHB aan. Kleur is silver metallich met blauw dak en leer). Ik heb ik totaal 3 sets met velgen en banden liggen (1 x orgineel CUP Carrera 4 velgen, 1 x orgineel Turbo velgen met banden, 1 x orgineel BBS Le Mans velgen met banden).

Ik ben wel ondertussen met 2 duitse handelaars bezig om de mijne “in te ruilen” tegen een 996 4S of turbo cabrio, dus indien intersse moet dit vrij snel gebeuren.

Richtprijs 36.000 € met de Cup velgen.

9931.JPG

9932.JPG

9934.JPG

993c41.jpg

993c42.jpg

993c43.jpg

15 reacties aan het bekijken - 16 tot 30 (van in totaal 31)
    • Staat nu ook op autoscout24.be voor 35.993 €.

Neen, stonden er nog nooit op. Wel een foto van de velgen en banden.
        BBSLM.JPG

heb je toevallig fotos met de bbs velgen erop?

:relaxman: :drink: :respect2:

[quote=”Mushroom” post=96326][quote=”Oliver” post=96323]de 36.000 € zijn voor de forum leden ….
              [/quote]
              Waaaw! Bedankt!! 🙂 :respekt:
              Wat gaan we daar mee doen mannen? :drink:[/quote]

HAHA, Porsche feest in mijn tuin …

kunnen we veel keer :drink: doen :applaus:

[quote=”Oliver” post=96323]de 36.000 € zijn voor de forum leden ….
                  [/quote]
                  Waaaw! Bedankt!! 🙂 :respekt:
                  Wat gaan we daar mee doen mannen? :drink:

succes met de verkoop

Heb de wagen ondertussen ook kapaza gezet, prijs is wel iets hoger, de 36.000 € zijn voor de forum leden ….

http://nl.kapaza.be/vi/64427542.htm

[quote=”The wolffman” post=96066]Hallo,
                        mijn naam is erik wolff en kom uit nederland
                        wil je misschien een boxster S zwart/zwart uit 2003 hierop inruilen[/quote]

Bedankt, maar de idee is een 996 4S cabrio of 996 turbo cabrio.

[quote=”Funny” post=96049]Mooie wagen tegen een eerlijke prijs .
                          Veel succes met de verkoop .
                          Hoelang heb jij de wagen in je bezit ?Kan het zijn dat hij van August in Ohain komt ?[/quote]

Rond 3 jaar, heb deze inderdaad bij August “gekocht” of eerder ingeruild voor mij 993 Targa …

Hallo,
                            mijn naam is erik wolff en kom uit nederland
                            wil je misschien een boxster S zwart/zwart uit 2003 hierop inruilen

Attachments:
                            • DSC08554.JPG
                            • DSC08560.JPG

Mooie wagen tegen een eerlijke prijs .
                              Veel succes met de verkoop .
                              Hoelang heb jij de wagen in je bezit ?Kan het zijn dat hij van August in Ohain komt ?

[quote=”porsche914orange” post=96038]Volgens mij een koopje! Succes![/quote]

Ben ja ook een eerlijke mens en moet snel beslissen ….. mag natuurlijk ook voor meer weg … 😀

Volgens mij een koopje! Succes!

15 reacties aan het bekijken - 16 tot 30 (van in totaal 31)
                                • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.